Haluaisin erota miehestäni, koska en ole ollenkaan

Vierailija

varma että hänen seuransa tai esimerkkinsä ovat hyväksi pojallemme (1 v 9 kk), mutta MIKÄ minä olen päättämään mikä on lapsellemme hyväksi ja mikä ei? Siis tarkoitan, että jos se höyrähtänyt olenkin minä tai yritän pitää lasta liiaksi pumpulissa - voi kun olisi jokin taho joka voisi tulla katsomaan kotielämäämme ja sanoisi kuka tekee " väärin" .

Tilanne on siis tämä. Mieheni on aina ollut erittäin temperamenttinen, mutta nyt suorastaan kiivas (lapsen syntymän jälkeen). Hän puhelee lapselle ja minullekin nykyään hyvin halveksivaan ja ivalliseen tyyliin. Lapselle saattaa esim. sanoa sohvalta istuen että painu helvettiin sieltä (jos lapsi vaikka räplää telkkaria). Ja idiootiksi on kutsunut yms. kivaa. Yhtenä päivänä lapsi iski päänsä ovenreunaan, niin kommentti oli vihaisesti JA TAAS, mitä sinä sitä päätäs hakkaat. Ja se oli vahinko! Aina kun lapsi kaatuu tai " teloo" itseään niin mieheni kommentoi vastaavalla tavalla.

Onko kenelläkään mitään kommentteja!?!?

Kommentit (3)

Vierailija

Tai, että sinä olet liian hellämielinen ja kasvatat lasta pumpulissa. Miehesi on tainnut alistaa sinua henkisesti jo pidempäänkin. Onko mahdollista keskustella asiasta miehen kanssa siten, että hän kuuntelee? Jos ei, niin miettisin lähtöä vakavissani, jottei hän alista lastakin.

Vierailija

en seurassa ei edes tulisi kiroilla, saati sitten kiroilla lapselle, saati sitten kirota lasta...Ihan vain noin niin kuin esimerkiksi. Mitä luulet tekevän lapsen kehittyvälle itsetunnolle, jos oma vanhempi (ihminen, jonka tulisi tukea, kannustaa, ihailla ja rakastaa) kutsuu helvetin idiootiksi? Ja vahingon sattuessa lapsi tarvitsee lohdutusta ja kannustusta, ei moitteita. Jos on realistinen mahdollisuus, että mies voi muuttaa käytöstään, käytä se mahdollisuus. Muuten lähde. Minä en ainakaan lastani moisessa ilmapiirissä kasvattaisi päivääkään. Enkä ole mikään pehmonössöpumpuli-äiti. Osaan myös pitää kuria, torua lastani ja pistää kasvatuksessa kovan kovaa vastaan tarvittaessa. Osaan kuitenkin tehdä sen rakentavasti ja vain syystä. Miehesi nyt on vaan välinpitämätön ja julma.

Surullista sekä sinun että lapsen kannalta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat