Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siivoatko kodin yms ennen synnytyslaitokselle lähtöä?

Vierailija

Kun synnytyksen aika lähenee, pyritkö pitämään kodin siistinä ja valmistelemaan mm ruokia ja leivonnaisia pakastimeen. vai lähdetkö " kaaoksen keskeltä" ?

Kommentit (12)

Vierailija

En todellakaan leivo tai tee ruokaa pakasteeseen, inhoan yleensäkin kaikkia pakastettuja ruokia ja niiden lämmityksiä. Mies osaa tehdä ruokaa ihan samalla tavalla joten emme ajatelleet kuolla nälkään ;) Onneksi on mies joka osallistuu kodin töihin ihan samalla tavalla, harmi kun kaikilla ei ole yhtä hyvä tuuri :(

Vierailija

Lisäksi on ollut kaunis kahvipöytä odottamassa kotiin tullessa.

Toki normaalia ylläpitosiivousta olen tehnyt (yhdessä miehen kanssa) jo ennen synnytystä ihan samalla tavalla kuin muutenkin.

Vierailija

Koti on yleensäkin aina siistinä, ja ruokia ja leivonnaisia tein valmiiksi pakkaseen lasketun ajan lähestyessä. Oli ihanaa kun ei heti kotiin tultua tarvinnut alkaa huolehtimaan sellaisista.

Vierailija

ja mitä useampi lapsi on ollut, sitä enemmän olen valmistellut vauvan tuloa. Siivonnut olen ja pitänyt kotia siistinä. Kun tulen laitokselta, meillä on ollut semmoinen tapa että mies on ennen kun on hakenut minut ja uuden tulokkaan, niin siivonnut paikat kuntoon ja vaihtanut puhtaat lakanat. Pyykit jää yleensä minulle.

Odotusaikana olen leiponut pakasteen pullolleen, mutta tykkään leipomisesta yleensäkin. Se on harrastukseni. :) Ruokia olen tehnyt jonkin verran, en kovinkaan paljoa.

Vierailija

ruokia hän ehtii tehdä isyyslomalla, joten pakkasta ei tarvi täyttää. Täytyy kuitenkin muistuttaa, että ostais jääkaappin täyteen kotiinpaluuta varten

Uusimmat

Suosituimmat