Te jotka " hankitte" lapsia

Vierailija

monen eri miehen kanssa. Ajatteletteko koskaan mltä lapsista tuntuu, kun totuus heidän pikkuisiin päihinsä jossain vaiheessa kolahtaa, etteivät he olekaan sisaruksia!!!

En voisi ikinä kuvitella että synnyttäisin tänne mailmaan sisaruspuolia joilla olisi esim, taas jossain muualla joitain sisaruspuolien sisaruspuolia!!

Etovaa.

Kommentit (14)

Vierailija

Omalla pojalla velipuoli sekä isän että äidin puolelta, tietää kyllä tottakai että ovat veliPUOLIa, mutta aina veljinään puhuu. Ja ylpeänä isoveljenä!!!

Vierailija

Olen kuullut että nuoret likat " tulevat" raskaaksi yhden illan jutusta ja pitävät lapsen, mutta tämä siis toistuvaa...säälittää poikaparat kun niin nuorena joutuvat makselee elatusmaksuja:(

Vierailija

puoliso sattuukin löytämään jonkun toisen ja eroaa, eipä nykyään toista voi väkisin pitää avioliitossa. Pitäisikö tämän jätetyn osapuolen sitten pidättäytyä perustamasta uutta perhettä? Itselläni kävi niin että mies lähti kun esikoinen oli kolme kuukautta. En olisi halunnut erota, enkä varsinkaan halua näitä uusperhekuvioita. Miehelle tuli toinen lapsi aivan lyhyen ajan päästä meidän erosta. Esikoinen on nyt neljä ja itselleni ja uudelle miehelle (jolla onneksi ei ole mitään ex-perhettä) tulossa yhteinen lapsi. Olisiko minun pitänyt tyytyä yhteen lapseen ja toisaalta evätä uudelta mieheltä oma biologinen lapsi?

Aina se elämä ei mene niinkuin itse haluaisi.

Vierailija

Totta hitossa ovat sisaruksia, samasta äidistä putkahtaneita. Vai sanoisitko sellaisen lapsille, joka on keinohedelmöitetty useampaan kertaan ettei hänenkään lapset ole sisaruksia.

Vierailija

miten vain ajatellaan itseään ja uutta miestä!! Eikö aikuinen näe nenäänsä pidemälle. Onko lapsen etu aina toissijainen. Ajattelevatko kaikki vain itseään.

" Olisiko minun pitänyt tyytyä yhteen lapseen ja toisaalta evätä uudelta mieheltä oma biologinen lapsi? "

Miksi aina unohdetaan se pääasia, eli LAPSI!!! Kysymys olikin siitä, miltä tuntuu näistä lapsista, joilla on kaiken maailman puolikkaita????

Onko oma etu aina tarkeämpi, kuin lapsen???

Vierailija

Teistä jokainen voi erota ja rakastua uudelleen. Jos se vauva kuume iskee ja olet onnellisesti parisuhteessa niin miksi et voisi uuden miehesi kanssa tehdä yhteistä lasta.

Vierailija

Meinaan kun kaverin ex odottaa lasta edellisten lasten isän veljelle. Eli tulevan lapsen sisarukset tulee varmaan joskus miettiin et serkutkin on oikeastaan sisarpuolen sisarpuolia...

Muutoin ymmärrän nämä uusperhekuviot kun olen itsekkin niissä elänyt. Mut joku raja pitäis silti olla...

Vierailija

molemmilta vanhemmilta, kuten kirjoittajan 13 pojalla. Samaten puhuvat aina veljistä ja siskoista, MYÖS silloin kun puhuvat isänsä uuden vaimon lapsista vaimon entisestä liitosta. Ts. pitävät ihan sisaruksinaan, vaikkei ole yhtään yhteistä vanhempaa. Yhtään eivät näytä kärsivän tai kärsineen. Varmaan olisivat sanoneet, jos kärsisivät, kun ovat jo kohta täysikäisiä ja eläneet uusperheessä vuosikaudet.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat