Aaah! Muita, joilla täydellinen aamu?

Vierailija

Kuuma suihku, lapsi ja mies puistossa, kahvia ja tuoretta sämpylää edessä. En edes uutisia halua katsoa ja hesaria lukea, ettei mikään ikävä tavoittaisi! Tunnen oloni kaikessa tässä positiivisuudessa ihan s.a.n.n.a.:ksi. Melkein runoa pukkaa!

Miten teillä?

Kommentit (5)

Vierailija

Lumiesteiden asentajat pukkas yllättäen aamulla, oli pakko lähteä kävelylle pakkaseen vauvaa nukuttamaan, ensin harmitti,sitten mieli piristyi raikkaassa ja kuulaassa aamuilmassa, poikkesin leipomolle, pullaa ja pasteija aamukahville, asiat menikin oikeestaan tosi kivasti, minut pakotettin hellästi ihanaan päivään...

Vierailija

Vein lapset päiväkotiin ja auton huoltoon, mun rakastamani mies nukkuu tuolla mun sängyssä ja kohta vois mennä vähäks aikaa sen kainaloon... Tuo kummasti pirteyttä yh:n arkeen kun on joku muukin jota rakastaa kun lapset. Tää on vielä alkuhuumaa, tiedetään, mut onneks saa välillä nauttia siitä rakastumisen tunteestakin...

Ainut miinuspuoli on et on menkat niin ei oikein voi harrastaa maailman parasta seksiä...

Vierailija

Minä heräsin 5.45 ja siitä lähtien juossut kuin hullu, vienyt lapsen hoitoon ja auton huoltoon, tehnyt yhden kohteen projektisuunnitelman ja nyt tulin pitämään kahvitaukoani nettiin. Huh. Ja pomo on kuin myrkyn niellyt, yach.

Menenpä hakemaan vielä sen kahvikupillisen.

Nauti aamustasi!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat