Roaccutania syöneitä paikalla?

Vierailija

Olen nyt syönyt kyseistä lääkettä n.kuukauden, ja multa lähtee aivan tolkuttomasti hiuksia :( Meneekö tämä ohi kuurin edetessä vai onko odotettavissa, että hiuksia lähtee aina vaan enemmän ja enemmän...

Kommentit (10)

Vierailija

Oletko katsonut pakkauksesta, että kerrotaanko siellä tuollaisesta sivuvaikutuksesta? Mä varmaan joka tapauksessa soittaisin lääkkeen määränneelle lääkärille ja kysyisin neuvoja, jos hiuksia tosiaan lähtee aivan liikaa. Koska kuten toi toka vastaaja sanoi, niin mullakin kyllä ne sivuvaikutukset, joita siitä lääkkeestä tuli, kesti ihan koko kuurin ajan.

Mutta tsemppiä sulle sen lääkkeen kanssa, ei ole mikään kiva kuuri : (

Vierailija

hirveesti, mutta kyllä tää hiustenlähtö on vielä ikävämpää..Luin selosteesta, että hiustenlähtö voi olla sivuvaikutuksena, mutta ei siinä sanottu kuinka kauan mahd. kestää. AP.

Vierailija

Kuuluuko se tosiaan Roaccutanin sivuvaikutuksiin? Muita sivuvaikutuksia kyllä muistan ja ne pysyivät ikävä kyllä koko kuurin ajan (ainakin ihon ja silmien kuivuminen).

Vierailija

Kannattaisikohan sinun tosiaan soittaa sille lääkärille ja kysyä asiasta, jos hiustenlähtö on todella häiritsevää. Se johtuu varmaan kuivumisesta, joten voisikohan olla, että jostain lääkkeestä olisi siihen apua?

Vierailija

mulla lähti hiuksia koko kuurin ajan, mut ei niiden lähtevien hiusten määrä silti kasvanut kuurin edetessä. Eli jää jotain vielä päähänkin..ja koko ajan kasvaa uutta. :) Tsemiä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat