G: Mistä kadehdit ystäviäsi tai naapureitasi?

Vierailija

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

että hän on pystynyt tiputtamaan painoaan reilusti ja minä en! Syö naista, kun itsekuria ei tunnu löytyvän laihduttamisen osalta.

Vierailija

Piti lisätä, että kun tuossa toisessa ketjussa kerrotaan mistä muut teitä kadehtii niin listataanpa mistä ollaan itse kateellisia myös!

Vierailija

Heillä ei tosin ole lapsia ja eivätkä ilm. niitä saakaan, meillä on kolme ja olen niistä hyvin onnellinen. Matkakuumeen kourissa vain kadehdituttaa tuo ihana elämäntyyli.

Mutta oli niin tai näin, ei kaikilla saroilla ole hyvin. :)

Vierailija

Kaunis ja hyvin hoidettu. Oma piha on - no ei kamala, mutta ei niin kaunis. (Naapurintäti on aina pihaansa ruoputtamassa ja minä taas yritän lastenhoidonlomassa saada edes lehdet haravoitua... :)

Vierailija

Meillä ei hirveästi ole. Lisäksi kadehdin heitä omien vanhempiensa lähellä asumisesta, siis että heidän lapsillaan on isovanhemmat lähellä. Ja ehkä jotain kaveriani siitä, että hänellä on upea kroppa ja hän on kaunis muutenkin...

Vierailija

on hirveästi rahaa ja todella, todella kauniisti sisustettu koti... Matkustavat 2 kertaa vuodessa kaukaisempiin maihin ja 1-2 kertaa vuodessa jonnekin Eurooppaan, yleensä Espanjaan tms..

Me säästämme päästäksemme edes risteilylle... =)

Myös pukeutuminen on upeaa, on Burberryä ja muita ihania merkkivaatteita kaapit väärällään, minä kuljen vanhoissa ja ostan kerran vuodessa itselleni jotakin kivaa.. Huonolla omallatunnolla tietty, kun se on heti muusta pois.

Kaverini tosin joskus myy mulle vanhoja vaatteitaan halvalla, ja se on mun mielestä hyvä juttu, on kuin olisi kaupoilla shoppaamassa..

Naapuria kadehdin siitä, että heillä on AINA, siis AINA siistiä, vaikka kaksi lasta kanssa ja työssäkäyvät vanhemmat...

Mutta antaa kaikkien kukkien kukkia ja toivon vaan, että joskus itsellänikin on rahaa ostaa muutamia mukavia vaatteita ja pakata meidät kaikki 4 ulkomaille reissuun =)

Ystävyys ei ole kiinni rahasta ja varon visusti näyttämästä kateuttani heille, vain näin anonyymisti voin vähän paljastella sitä teille vauvalaiset =)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat