Niin hullulta kuin se kuulostaakin, meillä on torakoita! Apua!

Vierailija

Matkustin ystäväni luo Italiaan, ja hänen luonaan oli pieniä torakoita. Nyt olen löytänyt kaksi torakkaa kotonani, en onneksi enempää. Oiskohan matkalaukkujen mukana tullut. Apua mitä mun kuuluu tehdä??

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

näet niitä ilmoita siitä heti, että asunnon voi myrkyttää ennen kun leviävät muualle talossa ilmastointikanavia ja viemäreitä myöten. Milloin näit nämä torakat? En tiedä niiden munien kypsymisaikaa, mutta jos ovat ehtineet munia jonnekin voi niitä vielä olla tulossa lisää. en halua pelotella, mutta niistä on vaikea päästä eroon jos ehtivät levitä, koska tulevat niin vähällä toimeen.

Vierailija

vaan vaaleanruskeita. Pituus 2-3 cm. Vikkeliä ne p-keleet ovat, mutta hämärässä valossa voivat liikkua hitaastikin. Suosittelisin yhteydenottoa myrkytysfirmaan tai talohuoltoon, muuten ne leviävät yhtiön muihinkin asuntoihin (jos et asu omakotitalossa).

Vierailija

Nimittäin kun ne pääsee pesiytyyn niitä ei hävitä oikein millään. Syövät keittiöstä ruuanmuruja ja kylppäristä ihon, saippuan ja hiusten jäänteitä:( luikkivat pienimpiinkin rakoihin. Jos niitä on vasta muutama ei ne ehkä jää kiinni valoylläritestissä. Kamalaa, ulkomailla olen muutamassakin paikassa asunut. Kun menee yöllä vessaan ja laittaa valot, ne pitkäviiksiset vilistää lattialta koloihin, sampoopullojen takaa hyllyltä jne. YÖK älä päästä leviään!

Vierailija

ja tavallinen raid ei niihin tehoa, tarvitsee paljon vahvemmat myrkyt että kuolevat. sittenkin jos joku jää eloon, se syö niitä kuolleita laitovereitaan..

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat