Muita, jotka käyttäneet Holmoxia(laihdutuslääke)?

Vierailija

Itsellä lähti 16 kg parissa viikossa ja siitä vielä kehon magneettianalyysin mukaan 93% rasvaa! Lääkärin määräämällä follow-up viikolla lähti vielä n. 2 kg vaikka Holmoxia ei enää annettu kuin se 5mg ylläpito määrä päivässä. Nyt olen lääkärin ohjeiden mukaisella hiilihydraattien lataus jaksolla kaksi viikkoa, että keho kestäis taas uuden Holmox tehohoidon, siinä pitäis vielä lähteä n. 10-12 kg. Vanhat Levikset 10 vuoden takaa mahtuvat jo päälle ja voin kertoa, että olo on virkeämpi kuin koskaan. Verenpaine on vielä vähän koholla Holmoxin käytön jälkeen, mutta laskee kuulemma normaaliksi hiilarikuurin aikana, eikä sitten enää toisella kerralla nousekaan. Ainoa harmi on se, että tarvitsee käydä Tallinnassa asti hoidossa, kun kyseinen aine on Suomessa vielä kiellettyjen listalla. Super Seacat kyllä vie sinne reilussa tunnissa, eikä edes maksa paljoo, mutta kun Holmox kuurin aikana on alkoholin käyttö EHDOTTOMASTI KIELLETTY, niin tuntuu, että menis muuten hyvät Viron reissut hukkaan :)

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Itsekin kyllä unelmoin tuollaisesta tuotteesta, joka sulattaisi läskit pois. Jos ihan vakavasti puhutaan, niin Virossa on kyllä ihania laihdutushoitoja kylpylöissä, kauneushoitoloissa yms. Tuollaista Holmoxia ei kylläkään ole, mikä laihduttaisi 16kg kahdessa viikossa :)

ap

Vierailija

Sekin tässä hyvä puoli on. Holmox-hoitoa saa monesta eri paikasta Tallinnassa, kannattaa kysellä ja selvittää mikä on itselle sopivin. Itse en paljon tehnyt mitään hintavertailuja kun ei siitä lääkkeestä niin paljon joudu maksamaan kuitenkaan! Lisäksi lääkäri oli tosi asiallinen ja selvitti perinpohjin kaikki riskit läpi. Kokeilkaa, jos siltä tuntuu!!!

ap

Vierailija

mutta mun käsityksen mukaan se kiihdyttää aineevaihduntaa ja hajottaa ylimääräisen sokerin ja rasvan elimistöstä. Samalla katoaa selluliittikin (on muuten omat reisipahkurani muisto vain!). Lääkäri neuvoi rasvaamaan kehoa ahkerasti Holmox-kuurin aikana - sen pitäisi estää ihon roikkumista. Itse en oo kyllä huomannut, että iho roikkuisi, ehkä vatsan kohdalla on vähän löllyä, mutta ei mitenkään pahasti :) Sieltä klinikalta voi ostaa kiinteyttävää voidetta mukaan jos haluaa, tai sitten voi ostaa jostain muualta.

Vierailija

kielletty, koska lääkettä ei ole tutkittu tarpeeksi. Ja sitten siinä on tuo ominaisuus, että verenpaine hieman nousee käytön aikana. On kuitenkin Viron puolella yleisesti käytössä, enkä ole kuullut että mitään ongelmia olisi kellään tullut. Sehän on fakta, että painon nopea lasku on rankka prosessi elimistölle.

Vierailija

jotain kautta. Käyttää sitä, kun ei yhtään halua lihoa kuvausten yms. takia. Itse en tiedä uskaltaisinko, koska mulla on verenpaine jo valmiiksi koholla ja tuohan on Suomessa kielletty lääke muutenkin. Toisaalta kyllä houkuttaisi päästä näistä läskeistä nopeasti eroon...

Vierailija

Minä sain vajaa 3v sitten puolessatoista kuukaudessa 22 kiloa pois painoa, ihan syömällä vähän ja liikkumalla paljon. Koville se otti, mutta paino lähti nopeasti, ei ehkä terveellisin ratkaisu, mutta taatusti terveellisempää kuin tollaiset huumeet!!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat