Sokerirasituskoe

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Onko teillä kokemuksia sokerirasituskokeesta? Miten tehdään ja onko epämiellyttävää jne. Saattaa olla koe edessä kun tyttö keikkuu kasvukäyrien ylärajoilla.

Kommentit (4)

Vierailija

kun joutui sokerirasitukseen. Tulokset oli ihan kunnossa, eikä muutenkaan mitään ongelmia tai häikkää raskaudessa, mutta ottivat iltapäivällä sisään osastolle ja vasta seuraavana päivänä kotiin. Sairaala oli KOKS. Mistäköhän tämmöinen johtuu, kun oon luullut että se on muutamassa tunnissa ohi koko homma...?

MminnaK rv 20+0 (tarkistui rakenneultrassa maanantaina...)

Vierailija

Itselläni ei ollut kokeessa mukana eväitä ja huhhhu kun oli pökkerö olo. Oli pakko soittaa kyyti hakemaan terveysasemalta. Pelkäsin että lähtee taju kesken matkan.

Kokeessa ei mitään kamalaa ollut, sokerilitkukaan ei ollut niin pahaa kuin luulin.

Terkuin, kymppikaks rv36

Vierailija

Minulle tehtiin kuun alussa sokerirasitus eikä se nyt ihan hirveetä ollut;)

Aamulla menin labraan (piti olla 12 tuntia ravinnotta) ja otettiin ensimmäinen sokeriarvo. Sen jälkeen piti juoda kokiksen makuista nestettä pienen limupullon verran. sen jälkeen odottelin tunnin ja otettiin seuraava verikoe ja sitten vielä tunnin jonka jälkeen otettinn viimenen verikoe.

Minulle tuli syömättömyydestä vähän huono olo, mutta se korjaantu eväillä, jotka söin heti, kun vimeinen verikoe oli otettu. muuten testi ei olis ollut kamala, mutta mulla ei tahdo oikein lyötyä suonta, joten " Kaivelusta" tuli vähn huono olo. Muuten testissä ei ole mitään kamalaa eli ole huoleti:)

TJHS ja Muru 29+5

Vierailija

Ei vaan oikeesti...

Edellinen tuossa asian hyvin kertoikin. Ainoa mikä kokeessa " tökki" oli keksiä keinoja ajan tappamiseen! Ne muutamat lehdet luin hetkessä ja sitten kuuntelin loppuajan mummojen vaivoja :)

Eli jos mahdollista, ota mukaasi käsitöitä tms jolla saat aikasi rattoisasti kulumaan. Ja tietenkin joku pieni eväs jonka voit syödä heti viimeisen piikityksen jälkeen.

RV 28+4 ja joka kerran testistä " puhtaat paperit" :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat