Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

auttakaa hädässä

Vierailija

Mitä tehdä jos mies on pettänyt ja haluaa korjata avioliittomme? Pitäisikö ottaa takaisin vai antaa olla? Meillä on lapsikin.

Kommentit (5)

Vierailija

Älä ota näitä kommetteja täällä liian vakavasti vaan kuuntele omaa sisimpää. Tunnet itse miehesi parhaiten, onko pettäminen ollut esim vain ahdistuneeseen tilanteeseen helpotuksen hakua vai tahallista suhteen vaurioittamista.

Tsemppiä, toivottavasti kaikki järjestyy parhain päin.

Vierailija

Miehellä oli kännissä yhden yön juttu. Se tunnusti sen heti seuraavana päivänä. Mulle ei tullut mieleenkään, että tuommoisen takia oltaisiin erottu. Ei oltu vielä silloin naimisissa eikä ollut lapsia. Tiedän, että täällä ei kaikki tätä usko, mutta olen sataprosenttisen varma siitä, että ei ole pettänyt toista kertaa. Tapauksesta on nyt viisi vuotta. Nyt ollaan naimissa ja toinen lapsi tulossa. Olen onnellinen, ettei erottu.

Vaikea mennä neuvomaan, mitä teet. Suhteet kun ovat niin erilaisia kaikilla. Kai tuossa vaikuttaa se, miten petti ja miten on käyttäytynyt sen jälkeen. Mulla varmaan asiaa auttoi se, että mies tunnusti heti itse ja katui kovasti. Ja on osoittanut jälkeenpäin luotettavuutensa.

Vierailija

ja jos heti sanoo että joo, tottakai. niin valehtele että olet pettänyt, näet oikeat tunteet.. turha sitä on ottaa takas, olis miettiny etukäteen??

Uusimmat

Suosituimmat