päivän lintuinfluenssa keskustelu!

Vierailija

olen jo hankkinut käsidesiä, kuumetta alentavia lääkkeitä, ja vähän elin tarvikkeita. mitä muut av:n palstailijat ovat hommanneet?

Kommentit (9)

Vierailija

mites se ruoka voi loppua jos vielä runsaasti ihmisiä kuolis eix siitä sitten olis ylitarjontaa?

vai kuoleex kaikki ruuan tekijät :D

Vierailija

te sitä tamifluta hankitte? joku tuttu lääkäri kirjoittaa reseptin, vai menettekö vain lääkäriin ja sanotte " hei. olen neuroottinen, haluaisin tamiflu reseptin??" =) ei ole tuttuja lääkäreitä keltä reseptiä pyytää..

Vierailija

ne sinne kauppaan kuskaa?? ja varmaan ne kaupat suljetaan pandemian uhatessa. mistäs sitten ruokasi hankit? minä ainakin varustaudun etukäteen, ei tarvii sitten rynniä sinne kauppaan, kun tuhannet ihmiset paniikissa hamstraavat tavaroita.

Vierailija

kyllä nyt naurattaa, mutta ei sitten kun ryntäät kauppaan ostamaan ruokaa, ja kaikki lopussa. kyllä varmasti tuo uhka on todellinen.

Vierailija

tamiflu reseptin, vain varmuuden vuoksi ? Veikkaanpa, että kohta kukaan lääkäri ei sitä kirjoita kun ihmiset hulluna hamstraavat lääkettä tietämättä edes tulevatko koskaan sairastumaan, sitten lääkevarastot ammottavat tyhjyyttään ja ne jotka todella lääkettä tarvitsisivat eivät sitä saa ! Mitä järkeä ?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat