Suvaitsevaisuudesta...

Vierailija

Musta se on hassua, että tupakoivat äidit täällä jatkuvasti toitottavat olevansa suvaitsevaisempia ja ymmärtäväisempiä ja ei-tuomitsevia ihmisiä, koska eivät tuomitse - tupakoijia.

Mutta hyväksyttekö te sitten narkkariäidit, alkoholistiäidit ja väkivaltaiset äidit? Jos nämä vaan sanovat että " yrittäkää nyt ymmärtää kuinka vaikeaa on lopettaa piikitys/viinan juonti jne." Onko heidän touhunsa silloin ok ja he sen myötä hyviä äitejä, koska tekin mielestänne olette?

Ja tupakointiasia ei ole mulle mitenkään vieras, olen polttanut 13-vuotiaasta lähtien. Mutta kun raskaustestiin viime uudenvuodenaattona ilmestyi kaksi viivaa, niin päätös oli selvä. Mun teki hirveästi mieli polttaa ja ajattelinkin, että polttaisin vielä sen uudenvuodenaaton, olisinhan voinut tehdä sen testinkinvasta seuraavana aamuna, ja tuloskin oli pelkkä haamu vasta jne. yritin selitellä itselleni. Mutta mä PÄÄTIN olla polttamatta, koska tiesin, että jos kerran sallin sen itselleni raskausaikana, niin miten ihmeessä kieltäisin sen itseltäni toisen kerran? Ja olin koko raskausajan polttamatta.

Kommentit (4)

Vierailija

En ole koskaan tupakoinut, eikä ole lähiaikoina aikomusta aloittaakaan. Nämä tekopyhät moralistit vaan suoraan sanottuna v...ttaa. Nostavat omaa pientä profiiliaan muita tuomitsemalla.

Vierailija

Puhuit täyttä asiaa!!

Eikä se mitään muuta vaadi, ku sen oman päätöksen...

Ei oo kyse suvaitsevaisuudesta, vaan tyhmyydestä, jollei ymmärretä käyttää selvissä asioissa maalaisjärkee!

Jokainen tietää mikä on haitallista, mikä ei. Kyse on siitä, ketä välittää siitä huolimatta, ketä ei.

(En sano arvostellakseni muita, vaan ihan oman mielipiteeni selvään asiaan!)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat