Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten Mary voi olla noin upea 3 päivää synnytyksestä...

Vierailija

siis tottakai hänellä on käytössä maskeeraaja ja kampaaja, mutta missä turvotus, pömpöttävä maha yms.? Ja istuminenkin sujuu..

http://www.hkhkronprinsen.dk/english.php

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

eli Photoshoppiin en usko tässä tapauksessa. Meikkajaan ja oikein valittuihin vaatteisiin kyllä.

Vierailija:

Lainaus:

niin kuvista ei nykyään voi sanoa oikein juuta eikä jaata...

Vierailija

taas tuli Möttöseen yksi ipana lisää joukon jatkoksi. (anteeksi kaikki möttöset)

Vierailija:

Lainaus:

Ja säteilyä lisää ajatus " Minusta on tullut äiti ! Olen täyttänyt tärkeimmän tehtäväni kruununprinsessana : synnyttänyt Tanskalle uuden tulevan kuninkaan !"

Vierailija

...siksi, koska se on yli-ihminen> kuninkaallinen. Ja siks se on kuninkaallinen, kun se antaa prinssin nussia sitä. Niin yksinkertaista on elmä. Putte.

Vierailija

Synnytys oli helppo ja lähes kivuton. Mahaa nyt vähän oli, mutta kun ei sitä raskausaikanakaan kauheasti kertynyt, taisi mulla paino nousta kuutisen kiloa. Isä ehti auttelemaan sairaalassa vauvan hoidossa, niin sain hyvin levätäkin. Mutta tosiaan, näkisitte mut nyt, kaksi vuotta yöt lapsen kanssa valvoneena...

Vierailija

jotenkin hänellä on pitkät kasvot, vähän niin kuin hevosen. En myöskään pidä häntä minään rumana tietenkään. Jotenkin hiukan kolkkokin.

Vierailija

mut ei mullakaan mitään turvotusta ja pömppöä ollut kun 3yötä sairaalaas vietin ja sit pääsin kotiin.ei tehny vaikeeta istua tai kävellä. mies sanoi et voisitko vähän edes näyttää siltä et oot synnyttänyt:)

omat vaatteet meni hyvin päälle.

Vierailija

silmistä näkee, hirvee tsemppi päällä, ja voihan sitä nykytekniikalla heittää silmäpussit ja turvotukset tietokoneen roskikseen....

Onnea vaan silti, onhan se kiva että kaikki on heillä hyvin. Veljen perheessä ei meen yhtään putkeen.

Vierailija

Jos raskaus on mennyt täysin ongelmitta ja synnytys ollut hyvä ja nopea (=kaikki sujunut kuten pitää, kivunlievitys toiminut) niin eihän se nyt mikään ihme teoreettisesti ajatellen ole, että säteilee äitiyden onnea tuossa tilanteessa ja nimenomaan esikoisen jälkeen, kun kotona ei ole huutavia, hampaita tekeviä ja flunssaisia taaperoita valvottamassa. Kyllä mä ainakin akut täyteen ladattuna jaksan ihan hyvin kolme yötä vähemmälläkin unella ilman, että se on kriisi.

Onnea Marylle!

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

teille tulee kotiin kampaaja ja meikkaaja, ja puette päällenne mustan, syvän v-aukkoisen mekon ja ryhdikkään, hyvin leikatun bleiserin (jotka ovat kaikki OIKEATA KOKOA), mustat sukkahousut ja avokkaat korolla ja sitten lähdette kävelemään ulos, niin te kaikki näytätte säteileviltä! :-)

Ja säteilyä lisää ajatus " Minusta on tullut äiti ! Olen täyttänyt tärkeimmän tehtäväni kruununprinsessana : synnyttänyt Tanskalle uuden tulevan kuninkaan !"

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat