Äiti lepsu ja isä kova

Vierailija

Siinäpä asetelma. Voi pikku lapsi raukka. Hänellä ikää 1 v 9 kk. Isän mielestä äiti on ihan lepsu kun antaa lapsen omassa tahdissa tulla esim. iltapesulle (pesut ei koskaan ole jääneet tekemättä) - äiti siinä samalla hoitaa omia iltapesujaan odotellessaan, mutta miehen mielestä lapselle tulisi ilmoittaa nyt iltapesulle ja viedä hänet sitten sinne vaikka huutaen HETI.

Onko muilla näin pahoja mielipide-eroja kasvatuksessa ja miten olette selvinneet?

Kommentit (2)

Vierailija

Eli äiti kova ja isä lepsu, ja lapsella ikää 5vuotta..Välillä tulee kyllä aika kädenvääntöä tästä, Mutta minä kun olen se kova, niin olen miettinyt, että on mielestäni hyvä että perheessä toinen on kova ja toinen lepsu, ois se kamalaa jos molemmat pienelle " Räyhäisi" .. :)

Vierailija:

Lainaus:

Siinäpä asetelma. Voi pikku lapsi raukka. Hänellä ikää 1 v 9 kk. Isän mielestä äiti on ihan lepsu kun antaa lapsen omassa tahdissa tulla esim. iltapesulle (pesut ei koskaan ole jääneet tekemättä) - äiti siinä samalla hoitaa omia iltapesujaan odotellessaan, mutta miehen mielestä lapselle tulisi ilmoittaa nyt iltapesulle ja viedä hänet sitten sinne vaikka huutaen HETI.

Onko muilla näin pahoja mielipide-eroja kasvatuksessa ja miten olette selvinneet?

Vierailija

no ensinnnäkin lapsen takia vanhempien on van yksinkertaisesti SOVITTAVA pelisäännöt. Se ei lasta vahingoita, tehdään sitten iltapesut isän toivomalla tavalla tai äidin, mutta se vahingoittaa jos isä sanoo eriä kuin äiti. Yhtenäinen linja täytyy olla! tää unohdetaan monesssa perheessä!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat