Kauanko vauvan lihat keitetään?

Vierailija

Minkä ikäiselle saa alkaa paistamaan jauhelihan ja kanasuikaleet?

Kommentit (12)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Jassoo, näitä terveysintoilijoita:)

Eivät sitten anna lapsilleen ikänä karkkia, sipsejä tai vanukastakaan kun aiheuttavat syöpää, lihavuutta ja kariesta:)

Oiskohan sijaa maalaisjärjelle?? Mitä annatte lapsillenne tulevaisuudessa syötäväksi, vai keitättekö ruuat lopun elämää jotta ne " syöpäaineet" jää saamatta? Ja ostatteko happipullot, kun ulkoilmassa syöpää aiheuttavia aineita vasta leviää, antakaa mun nauraa!!

Vierailija

HÄH?? Minä olen kolme tervettä lasta hoitanut ja siirtyneet likimain samaan ruokaan muun perheen mukana noin 8kk iässä. Miksi liha pitäisi keittää?!

Vierailija

Vai keittelet vauva lihoja ;-)

Mutta vakavasti: minä keittelin lihat vauvalle noin yksivuotiaaksi saakka. Sen jälkeen samaa ruokaa muun perheen kanssa.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Miksi liha pitäisi keittää?!

Jassoo, näitä terveysintoilijoita:)

Eivät sitten anna lapsilleen ikänä karkkia, sipsejä tai vanukastakaan kun aiheuttavat syöpää, lihavuutta ja kariesta:)

Oiskohan sijaa maalaisjärjelle?? Mitä annatte lapsillenne tulevaisuudessa syötäväksi, vai keitättekö ruuat lopun elämää jotta ne " syöpäaineet" jää saamatta? Ja ostatteko happipullot, kun ulkoilmassa syöpää aiheuttavia aineita vasta leviää, antakaa mun nauraa!!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

HÄH?? Minä olen kolme tervettä lasta hoitanut ja siirtyneet likimain samaan ruokaan muun perheen mukana noin 8kk iässä. Miksi liha pitäisi keittää?!

" Ensimmäisen ikävuoden loppupuolella lapsi alkaa syödä perheen ruokia.

Ruoanvalmistus helpottuu, kun lapsen ruoka erotetaan perheen ruoasta

ennen suolaamista ja voimakasta maustamista. Ruoat valmistetaan keittäen,

hauduttaen, uunissa tai mikroaaltouunissa kypsentäen. Rasvainen ja paistettu

ruoka eivät huonon sulavuutensa takia sovi lapselle.

Alle yksivuotiaalle lapselle ei suositella voimakkaasti maustettuja tai vaikeasti

sulavia, ilmavaivoja aiheuttavia ruokalajeja, kuten hernekeittoa ja kaalilaatikkoa.

Kun perheen ruokalaji ei sovi lapselle, teollinen lastenruoka on helppo

vaihtoehto."

Katso http://www.stm.fi/Resource.phx/publishing/store/2004/09/pr1095673148360/... , sivu 128

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Miksi liha pitäisi keittää?!

NO SEN SUPERÄITI-SYNDROOMAN VUOKSI:) :) :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat