Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia liivejä pidätte yöllä?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Niin, millaisia liivejä pidätte öisin -siis te jotka imetätte? Mä olen käyttänyt toppimallisia, etteivät painaisi, mut niissä ei tahdo liivinsuojukset pysyä paikallaan... Ilman liivejä en voi olla hetkeäkään, heti alkaa maito valumaan oli päivä tai yö... ;o)

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

En muista minkä merkkiset mutta ovat toppimaiset. Niiden kanssa käytän samoja harsoja kun vauva käyttää pukluliinoina. Eli kääntelen harson suorakaiteenmuotoiseksi ja ängen liivien sisään. Harso on pehmeää eikä liian paksua joten ei tunnu ja ei myöskään lähde kääntyessä karkuun liivistä. On toiminut meillä hyvin:)

Vierailija

Ostin prismasta ainoat jotka sieltä löysin. Ne on sellaista liukasta kangasta, merkkiä en muista. Yötä varten ostin isommat jotta ei kiristä rintojen alta. Noissa on vaan huono puoli, että liivisuojat ei tahdo pysyä paikoillaan. Ne samanlaiset jotka mulla on päivällä käytössä niin laitan 2puolisella teipillä liivisuojat kiinni, muuten ne putoilee ja on varmasti muualla kuin maidon ulostuloreikien päällä. Yöllä imettäessäni asettelen suojan huilirinnan nännin kohdalle kun imetän. Toistaiseksi oon pärjännyt tällaisin keinoin, vaikkakin välillä urakalla risoo, mutta kun rahat on vähissä niin saa kelvata kun tuli ostettua...

Vierailija

Vaihdan vaan iltaisin toiset liivit etten käytä samoja liivejä koko aikaa. Liivinsuojista sen verran, että oletteko huomanneet Natusanin uusissa liivinsuojissa on pieni tarra ulkopuolella. Sen kanssa saa hyvin suojan liiviin kiinni. Ei kuitenkaan suttaa eikä tahmaa liivejä. Ottaa kiinni uudelleenkin, jos joutuu tai haluaa irroittaa välillä. On hyvä päivälläkin. Multa ainakin välillä liivinsuojia satelee kylässäkin ;)

Vierailija

Mulla on ollut esikoisen syntymästä saakka käytössä Babyidean myymät Comfort-liivit. Tykkään noista ihan valtavasti ja pääsevät kakkosellekin pian käyttöön.

Vierailija

En ole suostunut käyttämään liivejä yöllä. Pidän vain tavallista paitaa. Kun imetän toisesta rinnasta painan kädellä " maitohanat" kiinni toisesta rinnasta (painan nännistä tai nipistän nännin sormilla kiinni), jotta heruminen lakkaa. Joskus harvoin alkuaikoina olen herännyt yöllä kun imetysväli on venähtänyt pitkäksi ja rinta/rinnat on alkaneet ihan itsekseen valua. Määrä on ollut sen verran iso, ettei kyllä mitkään liivinsuojukset olisi tilannetta pelastaneet.

Vierailija

Hyvät on muuten, mut ei pysy liivinsuojat paikoillaan... Mulla taitaa olla sen verran suuret rinnat, että ne hölskyy vaikka miten jo pienestäkin kääntyilystä yöllä ja suojat kulkee omia polkujaan...

Vierailija

liivinsuojien vaeltelun, jos pidän " pehmoliivejä" . Olen ratkaissut asian niin, että käytän tavallisia urheiluliivejä, joissa ei ole kaaritukia. Silloin tosin imettäessä joutuu heittämään aina yöpaidan pois, mutta musta se on pienempi riesa kuin kainaloista etsittävät liivinsuojat.

Vierailija

käytän öisin ja kotona hihatonta tiukkaa toppia ja liivinsuojina käytän niitä puuvillakankaisia joissa ulkopinta on pitsiä ja se " tarttuu" paitaan kiinni eikä siirtyile pahemmin yölläkään, ja mulla on sellaiset d kupin rinnat nyt imetysaikana ja kolmatta imetän joten ei ole mitenkään pinkeät rinnat...

Vierailija

Mun on pakko käyttää maidonkerääjää, kun toinen rinta valuu joka kerta. Nuo toppimalliset liivit kuulostaa hyvältä, mutta eihän se maidonkerääjä niissä pysy vai kuinka? Ja eikö ne ole hankala nostaa ylös? Painavat sitten rinnan yläosaan imetettäessä? Harkitsen niiden tilaamista vielä, vaikka olisivatkin kai yökäytössä hyvät.

Vierailija

Yöllä syötän vain pari kertaa joten liivien ylös kiskominen ei ole kauhea vaiva. Tutkin juuri kaupassa niitä liivinsuojuksia missä on kiinnitysteipit enkä ymmärrä mitä hyötyä on liimata suoja LIIVEIHIN kiinni?! Siis rintaanhan ne pitäisi kiinnittää! Mulla meinaan ainakin rinta valahtaa aina liiveistä ulos niin ei paljoa mieltä lämmitä että suoja pysyy liiveissä!! Aina kun kääntää kylkeä niin saa asetella suojaa paikoilleen, aargh! Raivostuttavaa! Välillä tungen pienen pyyheliinan liiveihin ettei kokoajan tarvi vahtia nännien paikkaa!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat