KAMPAAJAA PAIKALLA??

Vierailija

Olisi kysyttävää värjäyksestä..

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

ehkä hänellä ei ole tarpeeksi ammattitaitoa... käy toisessa kampaamossa kysymässä onnistuuko heillä. pitäisi onnistua ellei tukassa ole jotain " vialla" , kun näytät tukkaasi toiselle kampaajalle hän osaa sanoa paremmin kun minä näkemättä tukkaasi.

Vierailija

Hinta 71¿!!!!!

Onko ihan normaalihinta teidän mielestänne vaiko kallis?

Ei meinaan lopputuloskaan ole aivan toivottu, raidat aivan onnettomat, juuri ja juuri erottuvat...

Vierailija

teko hiukset yleensä letitetään tmv. kiinnitys tapojakin on useita. ja hinnat riippuu myös kampaamosta.niillä saa tuuheutta ja eri värisiä raitoja hiuksiin.

Vierailija

mulle laitettiin tuossa pari kuukautta sitten päälle vaaleita raitoja ja muuten rusehtavia ja tummempia. Sanoin kyllä kampaajalle, että haluaisin enemmän vaaleaa, siis paljon enemmän, kun olen aina tykänny vaaleista ja olen itekkin tosi vaalea. Kampaaja meinas, ettei se onnistu, jos otetaan edelliselläkin kerralla laitettu tumma väri pois, menis väri pilalle. Joten oli sitten tyytyminen muutamaan vaaleaan raitaan :( Ja on kyllä harmittanut siitä asti.

Joten, piitääkö minun nyt vaan sitten vuosi kasvattaa tämä tumma väri pois, enneku voi edes haaveilla vaaleasta (tai osin vaaleasta) päästä?

Vierailija

Siihen vastasin edellä, eli tottakai voi laittaa! Ei mikään väri mene raidoista pilalle! Ihmettelen myös mitä mahtoi kampaaja tarkoittaa...

Vierailija

niin mitä ne semmoiset lisäkehapsut on joita liimataan päähän ja sitten ne kait tippuu jossain vaiheessa pois, tai leikataan. luin niistä jostain... onko ne kalliita?

-ei ap-

Vierailija

ja suosittelen vahvasti toista kampaajaa antamaan näkemänsä perusteella sinulle vastauksen. en todellakaan ymmärrä kampaajasi pointtia...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat