G: Over the belly vai under the belly?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Eli kummat housut on teistä mukavammat? Mä tykkään enemmän yli mahan menevistä, eivät purista yleensä virtsarakkoa...

h.h. rv 21+6

Kommentit (8)

Vierailija

mutta ehkä mielummin under the belly... ainakin tässä vaiheessa. Voi olla että mieli muuttuu, kun maha kasvaa lisää...

NapNap rv20+0

Vierailija

Poikani syntyi siis jo heinäkuussa 05. Ihan alkuraskaudesta under, viikolta 20 viikolle 30 over ja loppupätkän taas under. Syistä että: alussa ylimenevät ei pysyneet päällä mutta " normaalihousut" puristi, keskivaiheilla ylimenevät ei painaneet virtsarakkoa ja loppupätkällä mikään ei enää mahtunut mahan yli. Parhaat oli kuitenkin Lindexin lappuhaalarit viikolta 20 lähes loppuun asti. Loppuvaiheessa meni kesämekko/bikinilinjalle ajankohdasta johtuen. Alushousuissa muuten oli sama kuvio kuin päällihousuissa.

Vierailija

ja tuntui että muuten on hirveä pussukka kangasta mahan päällä (+ oli kesä). Jostain vk 27 eteenpäin vain mahan yli olevat, ja lempparina semmoset farkut jossa on collegekangasta se mahan yli oleva osuus.

t,Toivon odottaja 36 + 2

Vierailija

Mulla on molempia ja näin kylmemmillä ilmoilla yli mahan menevät lämmittää ja suojaa kivasti, mut toisaalta jos maha olis ollu jo kesällä äitiyshousuvaiheessa, niin olisin taatusti suosinut noita masun alle jääviä.

Ehkä sanon kuitenkin pitäväni enemmän under the belly -housuista. Ovat kuitenkin miellyttävämmät päällä kuin tuo toinen vaihtoehto...

Vierailija

Ne jotenki tuntuvat mukavammilta, varsinki ton tukivyön kanssa. Ei tuu kuitenkaan liikaa kerroksia tohon masun päälle. katotaan miten mieli muuttuu loppua kohden, nyt vielä ainaki mennään näillä housuilla..

Jansku & Möhkis 21+2

Vierailija

esikoisen aikaan suosin pelkästään noita. Nyt ostin parit over the bellyt, mutta hohhoijakkaa, kun kiristää muuten aika mukavasti mahaa eli eivät yksinkertaisesti tässä vaiheessa enää mene " over" , vaan jäävät killumaan ja kiristämään ylämahaa. Eli kyllä ne under the bellyt on vaan hyvät, vaikka virtsarakkoa voivatkin painaa...

nimba rv 37+2

Vierailija

Mun kaikki äitiyshousut on mahan päälle meneviä, joten voi johtua osaksi siitäkin. Lähes kaikki omistamani tavalliset housut on matalavyötäröisiä, ja ne mahtuu hvyin päälle muuteivät pysy jalassa ;)!!! Ja yks syy kanssa siihen, miks tykkään enempi " over the belly" -mallisista on siitä syystä, että puseromakuni on aika lyhythelmainen. Mulla on vaan muutama mammapaita, enkä halua kulkea napa paljaana!!! Masutuubin ostoa täällä just harkitsen... Eviliina 25+6 (vissiin)

Vierailija

Eli näyttävät under-the-belly farkuilta, mutta lantiolta tuleekin trikookaistale ylös mahan päälle. Ihanat kun pitävät masun lämpimänä vaikka paita hilautuisikin liian ylös, ja ovat ihan hyvän näköiset - näyttävät normaaleilta farkuilta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat