Onko teistä ok jos kyläpaikassa tungetaan keksi suuhun 4kk vanhalle vauvalle ??

Vierailija

Eli paikan emäntä piteli kahvin juontini ajan vauvaamme sylissä ja nappasi pöydältä sellaisen pinkillä mössöllä kuorrutetun keksin ja pisti sen vauvan suuhun, jotta vauva voi ottaa vähän makua. Tiedän , että vauva ei siihen kuole, mutta mielestäni olisi voinut edes kysyä luvan..kun sitten kielsin, että älä anna, niin tiukkapipon leiman vain taisin saada otsaani.

Raivostuttavaa !!

Mielipiteitä ?

Kommentit (13)

Vierailija

kyllä meilläkin ollaan tuputtamassa keksejä, aina puhutaan että ennenvanhaan lapsille annettiin vaniljatankoja järsittäväksi kun hampaita tuli - siksi musta varmaan on tullutkin tällanen pulla!

Vierailija

Meillä 8,5 kk lapset ja pidän tiukasti huolen ettei kukaan laita lapsille mitään suuhun. Ja sanon suoraan. Ihan sama mitä muut ajattelaa. Onneksi mies samoilla linjoilla, eli puuttuu myös.

Vierailija

sama saanko tiukkapipoisen leiman. Minä olen vastuussa lapsestani ja siten päätän myöskin kuka antaa, milloin antaa ja mitä vauvelilleni. Eli teen selväksi että ensin kysytään!!!!

terveisin vähemmän hienotunteinen äiti

Vierailija

edes hyvä päästä!!

Itse olisin kyllä murjauttanut jotain tosi nasevaa vastaavassa tilanteessa, tai peräti tunkenut myös emännän suuhun keksin vaikka hampaiden läpi ;)

Vierailija

meillä 10 kk, enkä missään tapauksessa ala ruokkia kekseillä tms. ensinnäkin palat jää meidän neidin kurkkuun kuin siivilään ja toiseksi: turha opettaa lasta aina napostelemaan herkkuja!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat