IHQ, Saatiinko uusi av-riidan aihe, Mariskoolit (oli: Reimatec, sectio, imetys, Burberry...)

Vierailija

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

mutta omapa on keittiösi! Jokainen tehköön kodistaan sellaisen jossa itse viihtyy. Arvatenkin meidän kyökki olisi sulle kauhistus myös :)

Vierailija

Ei ne unikot ja skoolit nyt NIIN kalliita ole etteikö niitä voisi kuka tahansa todella halutessaan hankkia... Höpö höpö nyt perikateuksillesi ;) Kyllä niistä voi olla pitämättä muutenkin, usko tai älä.

Vierailija

nuo mariskoolit. mikäs niistä juntin näköisiä tekee? paitsi kyllähän muakin ärsyttäs jos ei niihin varaa ois..ehkä muutenkin nuo kaikki merkkituotteet tekee sellaset ihmiset kateellisiksi, joilla ei ole varaa niitä ostaa. miksi (jos on hyvätuloinen) pitäisi pihdata kaikessa ja ostaa edullisinta? se on tämä suomalainen perikateus, joka jyllää..

Vierailija

vaikee selittää mut tajusitteko? siis jotenkin naurettavaa mennä ostan semmonen itelleen,mut ei läheskään niin naurettava jos sen sais lahjaks...:)

Vierailija

Jos pitää tyylikkäästä ja hillitystä tyylistä niin kuin mä niin kerää ennemmin vaikka iittalan essence laseja tai pentikin vaniljaa.

En haluaisi mariskoolia itselleni, mutta kyllä se joihinkin koteihin sopii.

Vierailija

mulla on keittiössä punaiset mariskoolit ja punaista isokuvioista unikkokangasta. ihanan piristävän näköista, alkaa aamu mukavasti kun on lämmin tunnelma.

täytyy varmaan pitää ovi keittiöön suljettuna jos käy vieraita, niin ei paljastu tämä JUNTTIUS! :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat