Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä voi viedä tupaantuliais lahjaksi sellasille joilla on kaikkea ja kallismaku?

Vierailija

kauniisti folioon.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Mieluummin jotain käytännöllistä kuten ylhäällä ehdotettu. Minusta olisi ihanaa saada kukkia puutarhaan istutettavaksi. Puuta en huoli koska ei ole tilaa semmoiselle, mutta kukkia ei voi olla liikaa.

Vierailija

ei sun mitään kummoista tarvi viedä. Ei aikuiset ihmiset tarvi mitään erityisen upeita lahjoja. Itse olisin erittäin tyytyväinen mehevästä piirakasta, olen siitä haaveillut jo pari viikkoa, mutta en ehdi itse leipomaan...

Vierailija

koska haluan suunnitella pihani kokonaisuutena enkä istutella sinne tänne yksittäisiä kasveja.

Veisin tuparilahjaksi herkkukorin; juustoja, suklaata, viiniä...

Vierailija

Meille aina kannetaan kaikenlaisia pulloja emmekä kumpikaan edes juo. Emme voi edes lahjoittaa eteenpäin pulloja, koska periaatteemme on, ettemme halua kannustaa toisia ihmisiä juomaan. Joillakin voi olla myös ongelmia alkoholin kanssa, jolloin pullo voi olla muulle perheelle kauhistus. Jos varmasti tietää, että kuohuviinipullo on tervetullut lahja, niin mikäpä siinä.

Vierailija

Lainaus:

Osta esim. punaviinipullo. Vie pullo kukkakauppaan ja pyydä, että floristi tekee kukkasidonnan siihen pullon kylkeen.

Eli kohtuukustannuksilla selviät esim. 10 euron viini + 10 euroa kukkiin. Lopputuloksena on näyttävä tuparilahja.

Vierailija

Osta esim. punaviinipullo. Vie pullo kukkakauppaan ja pyydä, että floristi tekee kukkasidonnan siihen pullon kylkeen.

Eli kohtuukustannuksilla selviät esim. 10 euron viini + 10 euroa kukkiin. Lopputuloksena on näyttävä tuparilahja.

Vierailija

Mutta jos on tottunut laatuun ja tietää viineistä paljon on vaikea viedä pulloa joka olisi mieluinen. Alkon valveutunut myyjä osannee auttaa. Eikä kaikki pidä samppanjan maustakaan.

Varmaan olisi mulla yhtä vaikeaa viedä mitään kuin ap:lläkin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat