Kokemuksia häiriköinnistä?

Vierailija

Mulla on ollu jo kauan puhelinhäirikkö, joka lähettelee rakkausviestejä ja sit toisinaan huoritteluja ja uhkailuja. Sen numero on salainen. En vastaa puheluihin enkä viesteihin. Pääseekö tästä eroon muuten kuin vaihtamalla numeron? Vai jatkuuko häiriköinti sitten muuten, jossain viestissä sanoi tietävänsä missä asun jne. :-(

Onko teillä kokemuksia häiriköistä? Oletteko saaneet häirinnän loppumaan ja millailla? Voiko esim. poliisi mitään?

Ja miten tän asian sais pois mielestä, mua asia vaivaa kauheesti, ajattelen sitä melkein joka päivä ja ahistaa!!

Ois kiva lukee muiden kokemuksia!

Kommentit (10)

Vierailija

Määkin vastasin olevani kyseinen henkilö, ja alkoi tulla tosi törkeit ehdotuksia, jotka torjuin, ja sen jälkeen huoritteluja päälle.

Ei loppunut ennen kuin vaihdoin numeron salaiseksi!

Vierailija

pari vuotta sitten. Alkoi tulla tekstareita. Kyseli ekana olenko tämä kyseinen henkilö ja tyhmyyksisäni vastasin, kun en tiennyt mistä oli kysymys, olevani. Sitten alkoikin mennä henkilökohtaiselle tasolle, ehdotuksia ja vihjailuja. Kaikkea. Kertoi tietävänsä missä asuin jne. Ei kyllä tullut mieleen poliisi, enkä edes huomannut ajatella, että tyyppi olisi sairas. Päätin vain antaa kaverille omaa lääkettään ja laitoin takaisin vielä paksumpaa tekstiä. Näin jälkeenpäin ajatellen taisi olla kyllä tosi tyhmästi tehty! Olisihan siellä saattanut olla seurauksena mitä tahansa, pahempaa kuin nuo viestit. No, tämä onneksi ymmärsi lopettaa.

Vierailija

häiritsee täs se, kun en saa asiaa pois mielestä, vaan mietin, ett kuka se on ja miksi se tekee tuota. Ja on ahdistunut olo:-( Mut ei kai siihen auta kuin aika.

Ja salaisen numeron taidan laittaa heti!

Vierailija

Mäkin oon aatellu, että tää häirikkö on varmaan joku tuttu tai siis jostain lähipiiristä, mutten kyl keksi yhtään, kuka se vois olla.

Kiitti vastauksesta, ja onneksi sun kohdalla loppui kuitenkin lopulta! :-)

ap

Vierailija

Päivisin se oli sitä, että puhelin soi vaan pari kertaa ja siinä se.

Ostin numeronäytön kotipuhelimeen ja kun aikani huutelin omistavani sellasen, puhelut loppui eli kaiketi joku tuttu soitteli, epäilen mieheni ystävää.

Vierailija

tuli viestejä ja soittoja mun, miehen ja lapsen kännyköihin. Poliisi ei voinut asialle mitään, oli rekisteröimätön prepaidliittymä kyseessä. Oli iso homma vaihtaa kaikkien numerot salaisiksi, mutta se kannatti!

Ja mielenrauha palasi hiljalleen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat