Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pitäisiköhän huolestua?

Vierailija

olen nyt muutamana yönä herännyt menkkamaiseen kipuun alavatsalla..viimeyönä kyljissä oli repivää tunnetta ja heräsin siihen että oli kakkahätä mutta kun menin vessaan ei kakattanutkaan eikä pierettänyt.

onko nämä jotain synnytystä enteileviä suppareita?vauva joka ylensä liikkuu paljon on ollut nyt koko viikon aika hiljainen eikä paljoa liiku.

Kommentit (10)

Vierailija

piti vielä sanoa että lääkäri kyllä on sanonut että saattaa syntyä hieman etuajassa kun on jo kiinnittynyt ja kohdunsuu pehmentynyt.

t:ap

Vierailija

vauvan liikkeet loppuivat lähes kokonaan muutama päivä ennen synnytystä..sanoivat että vauva ikäänkuin valmistautuu tulevaan koitolseen. Vastaavia kipuja oli varmaan viikon verran öisin ja heräilin jatkuvasti.

Vierailija

enkä toivottavasti niin teekän. Mutta itse sain vuosia sitten keskenmenon, joka oireili noin. Tai ainakin jälkeenpäin ymmärsin, että siinä vaiheessa, kun olin yöllä herännyt hirveään hikiseen oloon, vatsaa poltti ja oli pakko päästä vessaan. Vessassa mitään ei kuitenkaan tapahtunut, vaikka tuntui kuin olisi ollut hirveä tarve tehdä tarpeitaan. Jälkeenpäin siis, kun selvisi monennellako raskausviikolla keskenmeno oli tapahtunut selvisi, että juuri silloin, kun tämä tapahtuma oli ollut.

Vierailija

ja käy kyljellesi makaamaan ja laskemaan tunniksi liikkeitä. Jos vaisua, seuraa vielä toinen tunti, ainakin kymmenen liikettä tunnissa pitäisi tuntua.

-5-

Vierailija

Nuo oireet voivat olla enteilyä tulevasta synnytyksestä. Sitten kun se aika tulee, niin kipu on jatkuvaa ja silloin tiedät, et nyt on tosi kysessä. Se käy niin sairaan kipeää..

Vierailija

sellaiseen aikaan, jolloin vauva yleensä on ollut hereillä. Jos eka puolessa tunnissa ei tunnu, niin sitten makeaa mehua tai muuta välipalaa, kyljelleen makuulle ja mahan tönimistä, ja uusi puoli tuntinen. Jos taaskaan ei liiku, niin soitto synnärille ja näytille!

Vierailija

jos tönäsee saattaa asentoa vaihtaa ja siinä se..

raivostuttaa mun terkka kun se on niin välinpitämätön ja tietämätön että sille on turha soittaa ja mitään kysyä.:(

sen mielestä ei ikään oo mitään hätää missään asiassa.

t:ap

Uusimmat

Suosituimmat