Milloin lakkaa satuttamasta oman isän käytös?

Vierailija

ei tämä asia mua enää usein kirpaise mutta joskus pulpahtaa pintaan surumielinen fiilis ja pala pyörii kurkussa isän vuoksi. Olin 10v kun vanhempani erosivat ja tuon 10v elin viinaan menevän väkivaltaisen isän kanssa saman katon alla ja jota usein jouduin ihan pelkäämäänkin ja juoksemaan pakkasöinä äidin kanssa karkuun. Nyt kun olen aikuinen niin isä on kyllä pyydellyt anteeksi tekojaan mutta edelleen hän toimii hyvin itsekkäästi ja ei tullut häihinikään vaikka harkinnan jälkeen hänet sinne kutsuin. Nyt täytin pyöreitä vuosia eikä isä muistanut minua millään tavoin, veljeni merkkipäivät hän kyllä muistaa. Minun esikoiseni vietti myös juuri synttäreitään eikä muistanut häntäkään. Yhtenä vuonna eli kun lapseni täytti 1v hän on muistanut muttei sen jälkeen kertaakaan ei edes jouluisin kuten ei kuopustanikaan. Aattelin ja toivoin että hän haluaisi olla edes ukkina parempi mutta ei näköjään halua kun ei soittele eikä muista, fyysinen näkeminen on välimatkan vuoksi vaikeaa.Tuleekohan koskaan sellaista aikaa etten tunne tätä kuristavaa surua ja palaa nielussani isäni vuoksi? Haluaisin uskos siihen mutten taida voida.

Kommentit (3)

Vierailija

Eiköhän aika paranna haavat, ensin vain täytyy tehdä itselleen selväksi, ettei isäsi ole sinun tai lastesi tuntemisen arvoinen tuollaisella käytöksellä! Todella harmillista lastenkin kannalta etteivät saa tutustua isoisäänsä, vaikka jos hän on noin itsekäs, ehkä on parempikin ettette ole missään yhteyksissä.

Vierailija

kunnes yht äkjkiä ilnmestyi ja yritti olla niin isää. minulle hän on tuntematon. nykyään soittaa kaksi kertaa vuodessa eikä muista lapsenlastaan mitenkään. eikä niin väliksikään.

Vierailija

Olen asennoitunut niin, että pidän kyllä välit yllä isääni koska minulla ei ole muita isiä ja tunneside on kuitenkin aina olemassa vaikka välit laittaisin poikki.

En odota häneltä mitään, mutta en myöskään kanna kaunaa. Itseäni vaan kiduttaisin lisää.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat