Mariskoolin ällöäjät.

Vierailija

Taitaa olla vain niin, ettei teillä ole varaa hankkia mariskooleja (esim. 6 kpl) jälkiruokakulhoiksi..

Kommentit (12)

Vierailija

Minä ällöän mariskooleja siksi että se kuulostaa fiskulta, sivistyneeltä ja individualistiselta. Tai ainakin mä luulen niin. Hei kuulostaahan se hienolta, kuulostaahan...?

Vierailija

No en todellakaan halua mitään noin kömpelöitä vaan teen mieluummin vaikka kauniiseen martinilasiin tai viinilasiin jälkiruoan.

Sehän on liian iso jälkiruualle!?

Ei kaikki niistä tykkää muutenkaan!

Vierailija

niin se tarkoittaa ettei siihen ole varaa. Kai sillä voi tukea omaa itsetuntoaan kun tajuaa ettei ne skoolit ja unikot teekään omistajastaan jotain erikoisempaa toisten silmissä ;)

Minusta ne skoolit ovat kömpelöitä ja räikeitä, aivan liian hallitsevia. Ainoa paikka mihin sellaisen voi hahmottaa, on mummonmökki kukallisine tapetteineen ja pitsiverhoineen: pöydällä pitsiliina ja skoolissa sokeria ja kruusattu, vähän tummunut hopealusikka ;)

Vierailija

Mariskooliin saa tehtyä aivan upean jäätelöannoksen, ei muuten onnistu moneen muuhun jälkiruokakulhoon. Skooliin mahtuu 2-3 palloa, kastiketta, kermavaahtoa ja vieläpä koristeeksi keksi tai konvehti. Ja siitä on myös tosi kiva syödä... Ymmärrän kyllä, että kaikki ei tykkää, mäkään en tykännyt aiemmin mutta nyt olen kolmen mariskoolin onnellinen omistaja =)

Vierailija

Meillä on sen sijaan kolme erikokoista aalto maljakkoa olohuoneessa.

Ne eivät vaan miellytä kaikkia, ei siinä ole kateudesta tai rahattomuudesta kyse.

Vierailija

Minusta Mariskoolit eivät ole kalliita. Astiat ovat pitkäikäinen

investointi laatuun ja kauneuteen. Sen sijaan Mariskoolin

kauneudesta voi olla montaa mieltä.

Entä ovatko Mariskoolit käytännöllisiä? Tiskikoneessa ne ovat ainakin

hankalia ja vievät paljon tilaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat