mua niin kaduttaa ja on paha olo

Vierailija

raivostuin äsken vauvalle joka kitisi väsymystä. nukahti viimein ja mua nyt kaduttaa niin perkeleesti että itkettää. en jaksa kenenkään vittuilua asiasta.

ehken ansaitse äitiyttä, ehkä ansaitsisin saada turpaani, mutta nyt haluaisin kuulla etten ole ainut joka väsymyksissäni menettää malttinsa.

Kommentit (5)

Vierailija

rutista ja pyydä anteeksi. Vauvat on viisaita, se kyllä ymmärtää. ;) Ja vauvasi ja äitiytesi olet varmasti ansainnut. Toisena päivä, kun et ole väsynyt osaat siitä taas nauttia.

Vierailija

.... kukaan ei jaksa olla täydellinen...kunhan riittävästi sitä rakkautta niin kärsii joskun olla " huonokin" äiti. Se on vaan osa sitä vanhempana olemista, et joutuu joskus kestämään et ei pysty hermojaan pitämään ja sit rääkkää itteään huonolla omalla tunnolla..niin se menee

Vierailija

Ei kai tässä kukaan mikään superihminen ole ja kun on väsynyt ei aina jaksa hillitä omaa suuttumustaan. Ennenkuin joku saa kohtauksen, en tarkoita mitään älyttömiä raivareita ja pahoinpitelyä..

Mä ainakin myönnän että välillä oli sellainen olo että lähetänkö postipakettina pois, mutta se meni äkkiä ohi ja kadutti aina jälkikäteen hirveästi ja tuli mielettömän huono omatunto kun oli ärjäissyt vauvalle. Onneksi olen saanut jutella myös muiden äitien kanssa jotka ovat uskaltaneet myöntää ettei äitiys ole pelkkää ruusunpunaa ja pullantuoksua.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat