Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kropan korjaaminen synnytysvaurioista.

Vierailija

Aion tehdä itse samanlaisen operaation kun lapsiluku on täynnä.

Kommentit (6)

Vierailija

Onko kenelläkään kiristetty kirurgisesti löysäksi jäänyttä alapäätä? Minulla ei ole laskeumia, jumppaan ahkerasti jne. mutta totuus on, että ei oma värkki ole enää samanlainen kuin ennen synnytyksiä. Koska en tee enää lapsia, ajattelin nyt korjauttaa itseni ja lakata kärsimästä siitä.

Toinen projekti on sitten roikkuvien rintojen korjaaminen. Myöhemmin ehkä myös mahanahka. Alan panna pikku hiljaa minua kiusaavat paikat kuntoon. Eikö siihen ole oikeus?

Vierailija

Myös ikäimpien alapää löystyy ja muuttuu. Se muuttuu vielä vuosia lapsensaannin jälkeenkin. Parin vuoden päästä et edes muista millainen sun alapää oli ennen lapsia. Tai miltä sun rinnat tai mahanahka näytti.

Vierailija

että monta lasta olette synnyttäneet? Itsellä kaksi synnytystä ja kuopus oli 4,5-kiloinen. Vaikka värkki hieman erilaiseksi tulikin, minusta se on nyt parempi. Ei liian löysä ja tuntoaisti on parantunut.

Vierailija

Korjaus kesti monta tuntia, koska alapää oli yhtä suurta reikää vain. Lääkäri teki erittäin hyvää työtä. Oon just sopivan kireä miehelleni ja tunto on parempi kuin ennen vauriota.

Uusimmat

Suosituimmat