Pääkaupunkiseudulla mistä kannattaa mennä etsimään kärryhä?!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Olemme tulossa pääkaupunki seudulle ja nyt olisi hakusessa että mistä kannattaa mennä ostamaan tai katsomaan kärryjä/rattaita?!Itse ainakin tiedän että se vauvatalo(vaunutalo) johanna vantaalla olisi hyvä paikka mutta siihen se sitten jääkin minun tietämys,mutta jos jollain tietoa että mihin kannattaa suunnata ja missä olisi hyviä tarjouksia niin iso kiitos siitä tiedosta!

Kommentit (11)

Vierailija

Varsinkin miesmyyjä, olsiko omistaja on todella rehellinen puheissaan.

Ei tyrkytä, eikä ylipuhu vaan kertoo asiallisesti tuotteista ja eroista, eikä hauku kilpailijoita, kuten muissa liikkeisää Helsingissä tuntuu olevan tapana.

Vierailija

Siellä Varistossa on myös Suomen Lastenvaunutukku, myy mm. Koelstraa. Minä olen saanut parasta palvelua At Lastenturvasta sekä Espoon Niittykummun Lastentarvikkeesta.

Ja huom. Helsingissä, Mannerheimintiellä, on joku vaunukauppa, nimeä en muista, mikä lopettaa toimintansa ja myy nyt kaikki pois. Ei myyjän mukaan ole enää kauaa auki, mutta yksi kuorma on vielä tulossa, joka pitää myydä pois. Myy saksalaisia merkkejä, ovh. 600-700e, nyt 170-200e!!!! En valitettavasti muista tarkempaa osoitetta.

Vierailija

Mielestäni siellä on myös kohtalaisen hyviä tarjouksia. Itse ostimme saksalaiset I' coo Platon 3 air- rattaat. Myyjä esitteli tuotteet todella hyvin ja asiantuntevasti (Vauvatalo Johannassa taas en saanut myyjästä mitään irti- ei kertonut mitään tuotteista oma-aloitteisesti vaan kaiken tiedon sain nyhtää itse kyselemällä ja eihän sitä kaikkea osaa kysyä). Saimme rattaan hinnalla sekä kantokopan että hoitolaukun mukaan, eli säästöä 240 euroa- tosin Icoo ei ole siitä halvimmasta päästä, joten silti oli vielä aika tyyriit pelit- mutta kun ihastuttiin niihin, ne olivat meille sopivat ja myyjä osasi asiansa niin kaupat tuli :o)

Vierailija

Edullisempia ostospaikkoja ovat esim. Tikkurilan Pikku-Hurmuri ja Keravan Muovi ja Lelu. Hobby Hallkin myy jotain rattaita (ainakin Brioa on ollut). Myymälät löytyvät Vantaalta ja Espoosta.

Vierailija

Heillä on muitakin merkkejä myynnissä. Nettisivut ovat www.lastentarvikepikkuhurmuri.fi

Nettisivuilla heillä on ilmoitettu tarjouksista. Tosin liikkeestä saattaa bongata lisää. Varmaan näin loppuvuodesta kuluvan vuoden rattaat alkavat olemaan tarjouksessa.

Itse aikoinaan ostimme Brion yhdistelmät juuri Pikku Hurmurista tarjouksesta marraskuussa.

Pikku Hurmurissa on mielestäni ystävällinen ja asiantunteva palvelu.

Sijaitsee Tikkurin kauppakeskuksessa 2.krs:ssa.

Vierailija

Eli Vaunuaitta Lauttasaaressa, todella hyvä palvelu ja ystävällinen henkilökunta. Antavat myös alennusta lähtöhinnoista. Itse sieltä ostettu vaunut, turvakaukalo ym.

Vierailija

Varistossa AT lastenturvaa... www.lastenturva.fi siellä on aina ollut loistavin palveluja ja hinnatkin on mielestäni kohdallaan ja hyviä tarjouksiakin löytyy. Omasta kokemuksesta palvelun takia en voi suositella itäkeskuksen lastentarviketta, tiksin pikkuhurmuria enkä variston vauvatalo johonnaa...

Ihan ykkönen on Variston Lastenturva ja toisena Variston Lastentarvike!

Vierailija

!!!!!!!

Helsingissä, Mannerheimintiellä, on joku vaunukauppa, nimeä en muista, mikä lopettaa toimintansa ja myy nyt kaikki pois

????????? OSAAKO JOKU SANOA TARKKA OSOITTE ????????????

JA MIKÄ KAUPPA SE ON..............KIITOS

Vierailija

Kiva tietää tuokin nyt sitten jo etukäteen.Ja mulla on ilmoitus myöskin täällä vauva palstalla ja en siis välttämättä ole uusia ostamassa mutta hyväkuntoisia kuitenkin.Mut ajattelin vain että jos siellä olisi muka jotain super etuja mitä kannattaa metsästää,mutta pitääpä käydä tuolla ei niin suositulla variston alueella ja siellä lauttasaaressa =)

Vierailija

Siinä Vihdintien ja KehäIII kulmassa on kilometrin säteellä kaikki mahdolliset liikkeet ja merkit: Emmaljungaa LAstentarvikkeessa, Vauvatalo Johanna ja sitten vielä se yksi jonka nimeä en muista siinä juuri ennen Kehän ylitystä. Ja nämä rataskauppiaat ovat sitten yhtä rehellisiä ja vilpittömiä kuin kukatahansa käytettyjen autojen myyjä, joten pitäkää lompsastanne kiinni ;-D. Huippuhalvalla et niiltä Varistosta merkkivaunuja saa, sen lupaan. Lastentarvikkeen ns. alet ovat melkoista vedätystä, aleprosentti jää 20 %:een kun aletaan puhua tunnetuista merkeistä. Vain muovisattareita ja kalliiden merkkivaunujen kaltaisia tuntemattomiamerkkejä myydään innokkaasti aleprosenteilla. Niissä kannattaa sitten kysyä varaosien saatavuuden (pyörät, kankaat ja varsinkin pyörälaakerit) ja takuun perään, siinä se hintaero näkyy...

Halpa ja hyvä meni jo viime viikolla, kun Stockan hulluilla päivillä myyvät yleensä ihan kohtuuhinnalla yhdistelmiä.

>Jos taas haluatte palvelua ja asiantuntija liikkeen, mutta hinta ei ratkaise, menisin Lauttasaaren Vaunu-aittaan (kts. liikkeen nettisivut niin näet merkit)

Harkitkaa myös seuraavaa: Entäs jos ostaisittekin n. vuoden käytetyt uudehkot merkkituotteet, niistä on Pääkakaupunkiseudulla varmaan ihan laaja tarjonta tälläkin palstalla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat