Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teistä ok, että pph/ päiväkoti opettaa/ käskee pojan pissaamaan istuvilteen?

Vierailija

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Kyllä se ehtii myöhemmin oppia seisaaltaan pissimisen. Pysyypä kotonakin paikat vähän siistimpinä. Miksi ylipäänsä pojan pitäisi seistä pissiessään?

Vierailija

Ja aikuisten miestenkin tulisi mieluummin pissata istualteen.

Ei roiskeita ja tällä myös ehkäiseee todella tehokkaasti tulevaisuuden eturauhasvaivoja tms, koska lantionpohja rentoutuu istuessa ja pissa virtaa vapammin.

Että kaikki junttiukot istumaan vessaan!

Vierailija

Madat sitten nuolla ne pissanroiskeet pöntön vierestä ;)

Juu minusta on ihan hyvä ja siistiä, että pojat pissaa istualtaan. Etenkin hoidossa, kun hoitajalla on varmaan muutakin tekemistä kun pyykiä pissoja lattioilta. Poikani hoitopaikassa kaikki (jopa ne 5v:t) käy istualtaan pissalla.

Meillä 2v. saa pissata mielellään vielä hyvin pitkään istualtaan, itse asiassa ei haittaa vaikka teksisi sen aina niin. Mieskin meillä pissaa istualtaan ja on muuten ihan miehinen mies. Alkoi pissaamaan istualtaan kun sanoin, että minä en pese kenenkään muun kusia lattialta kuin omiani ja niitä mun omia ei lattialle ikinä mene... Ei siis tykkää siivota joten mieluummin pissaa istualtaan. Paitsi metsässä ;)

Vierailija

En tykkäis, jos hoidossa pitäisi pissata istualtaan.

Tämä on minun mielipiteeni. Mielestäni poikalapsen kuuluu pissata seisaaltaan... tytöt pissaavat istualtaan.

Nämä ovat makuasioita joista ei pidä kiistellä.

Vierailija

Olen kovalla vaivalla saanut kohta 3 vuotiaan pojan pissaamaan pottaan. Pissa tulee vain seisten, joten minulle on sama miten se tulee kunhan vaan tulee. Vahinkoja ei enää tule ja aina ehtii potalle, mutta ei koskaan istu pissalla. En kyllä pakottaisi istumaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat