Ei ymmärrä:)

Vierailija

tunsin itseni aikaisemmassa pitkässä suhteessani hyväksikäytetyksi. En välittänyt seksistä vaan se oli pakkopullaa. Kuvittelinkin silloin, ettei seksuaalista halukkuutta ole tarkoitettu minulle. Kerroin tunteistani edellisen suhteen tiimoilta miehelleni, joka ei nyt uskalla tehdä koskaan aloitetta. Hän kyllä tyydyttää minut täydellisesti suulla sekä käsin eikä seksin suhteen siinä mielessä ole ongelmaa. Se on täydellistä. Minäkin nautin seksistä suunnattomasti. Rakastan kokeilla erilaisia juttuja ja minä niissä kaikissa yleensä aloitteen teenkin. Se mikä tavallaan harmittaa on, ettei mies tee koskaan aloitetta. Hän ei hyväile minua koskaan yllättäen vaan odottaa, että minä vihjaan asiasta. Pelkää ilmeisesti, että satuttaa minua. Syynä pelkoon menneisyys. haluaisin, että mieheni vain tulee ja ottaa minut. panee takaapäin niiin, että tuntuu sekä puhuisi rivoja. Arvostan toki sitä, että mieheni haluaa minun olevan halukas seksiin. En kuitenkaan pystyisi mitenkään vertaamaan mieheni " yllättävää ottamista" siihen mitä entisessä suhteessani koin. Rakastan nykyistäni ja kaikki on vaan niin eir tavalla. Mies on kovana jo pelkästään siitä, että katselee kun riisun illalla vaatteitani. Jos menen viereen makaamaan ja vain odottaisin hänen kosketustaan seksi mielessä niin sitä ei tapahtuisi. Asiasta ollaan kyllä juteltu, mutten siltikään ymmärrä miksi aloitteen tekeminen on hänelle niin vaikeaa.

Kommentit (4)

Vierailija

Juu en murehdi. Olen erittäin onnellinen, että minullekkin seksi maistuu. Ja onhan se tosi hellyyttävää, että mies ottaa huomioon menneisyyteni ja pakkoseksin. Eikä näin ollen halua tehdä mitään ellei ole varma sen hetkisistä haluistani. Mulla vaan on tuo kumma " yllättävän" seksin ja rajun väkisin ottamisen fantasia, joka siis tuskin toteutuu ainakaan lähiaikoina. Ehkä ihmeellinen juttu ajatellen menneisyyttäni, mutta nykyisen mieheni kanssa se olisi vain kiva lisä kokeilla, edes kerran. En jää murehtimaan asiaa vaan jatkamme muuten intohimoista ja monipuolista seksiämme!!

Vierailija

Mutta miksi on niin paha, että joudut ensin jotenkin (sanallisesti) osoittamaan, että olet kiinnostunut seksistä?

Eikö se sellaista peliä ole kaikilla? Eihän kukaan ihminen koko ajan halua ja ole aina valmiina. Kyllähän sitä puolison fiilistä tutkaillaan kaiken iltaa. Pienet eleet, pienet vihjailut yms. antavat viitettä, että toinen on sillä tuulella. Seksi on vuorovaikutusta.

Vierailija

En tiedä ymmärsikö kakkonen nyt aivan pointtiani. meillä on hyvin virkeä seksielämä... siis päivittäin ja useitakin kertoja. Molemmat ollaan halukkaita seksiin. Kyllä miehestä huomaa, koska on kiihottuneessa tilassa;) Ja minä flirttailen ja annan merkkiä jatkuvasti siitä, että halukkuutta oisi. Mies on aivan mieletön unelma sängyssä silloin, kun teen siihen ensiksi aloitteen. Hän ei tavallaan " uskalla häiritä" minua, pelkää kai saavansa pakit. Haluaisin siis hieman yllättävämpää toimintaa mieheltäni eli, että hän ei odottaisi minun SUORAA vihjettä (niitä pikkuvihjeitä kuitenkin tulee jatkuvasti) vaan alkaisi hyväilemään minua ja vaikka tekisi koko homman keittiön pöytää vasten takaapäin kysymättä minulta " lupaa" . Mies tietää, että sellainen kiihottaisi minua ja kyllä hänkin pitää sitä kiihottavana. Ei vain koskaan tee aloitetaa, ei ota minua yllättäen jne.. Sitä kaipaisin.

Tämä nyt vain olisi pieni lisä seksiimme. Ei elämää suurempi juttu. Nautin seksistä nykyiselläänkin hirveästi, koska mieheni on aloitteen tekoni jälkeen Peto;)

Vierailija

Kyllä nyt tuntuu, että kaikista asioista sitä ihmiset tekevätkin ongelmia. Mutta onneksi itsekin tajuat, että teillä on hyvin asiat. :)

En muuta osaa edelleenkään sanoa kuin, että kerro toiveistasi miehellesi. Enkä ymmärrä, miksi hän pelkää saavansa pakit. Jos kerran monta kertaa päivässä sekstaatte. Eihän siinä ehdi pakkeja antamaan... ;)

Jatkakaa vaan samaa rataa. Äläkä murehdi pikkujuttuja!

terveisin 2

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat