Onko jotain ravintolisää 1-vuotiaalle?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Siis meillä allergioiden takia niukka ruokavalio ja minusta tuntuu, ettei lapsi saa kaikkia vitamiineja/hivenaineita tuosta ruuasta. Millä voisin varmistaa, että lapsi saa tarvittavat ravintoaineet?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

näinhän se on, et turha lietsoo mitään hysteriaa puolin ja toisin =) Mun mielestä onkin tärkeetä vaan muistaa että sekä kolulääketieteen lääkkeissä että vaihtoehtohoidoissa on molemmissa hyviä ja huonoja versioita. tarkoitan siis että tuskin kumpikaan nyt on ihan ehdottomasti se ainoa oikea. Onhan noi lapset tähänkin asti kasvaneet molemmilla vaihtoehdoilla =)) täytyy vaan tehdä niinkuin itsestä parhaalta tuntuu

Vierailija

kyllä tiedän, että sitä syödään paljon ja monessa maassa, mutta tämä maksauutisointi on ihan totista totta ( teidän työni puolesta tarkalleen tämän tapauksen, en vain voi kirjoittaa ykstyikohtia ) ja aiheuttaja nimenomaa ko. valmisteet. Muistan, että lehdissä kirjoiteltiin, mutten tiedä mitä, koska minä tiedän asian siis muuta kautta, en lehdistä =) Mutta tämä tästä, koska kaikkihan me teemme itse omat päätöksemme mitä syömme jne.

Täälläkin palstalla on aina välillä vaan ihmisiä jotka uskoo johonkin yhteen asiaan ihan silmittömästi eikä näe mitään muita vaihtoehtoja. Tarkoitan siis, että vaikka käyttääkin vaihtoehtohoitoja niin eihän se koululääketiedekään nyt täysin väärässä ole =) Mullakin on kyllä tapana innostua asoista, mutta ianhan on asioilla se toinenkin puoli

Vierailija

Ja ihan saat ostaa tuotteita ilman, mitään lisäostopakkoja. Tai jos haluat toimia jälleenmyyjänä samalla kun syöt itse halvemmalla niin ei tarvitse ostaa mitään mitä et itse aijo syödä eli ei mitään ylimääräisen tuotteen ostopakkoa niinkuin monessa verkostotuotteessa tuntuu olevan.

(eli käytännössä ei tarvitse jälleenmyydä mitään saadakseen itse ostaa halvemmalla)

Ravintolisä on jauheen muodossa jota voi syödä vauvasta vaariin kaikki ja sen voi lisätä maitoon tai mehuun tms.

Lisäksi on puristeita joissa on sellaiset vitamiinit ja kuidut ja yrtitt jotka ei ehkä sovi vauvoille ja vaareille......

Mistä päin olet ? Varmasti jos alat kyselemään niin joku tuntee jonkun joka myy herbalifeä.

Minä tunnen pääkaupunkisudulla sen jolta itse ostan tuotteet ja myös Turun seudulla muutaman. Eli voin antaa yhteystiedot jos haluat.

Vierailija

Vai onko tämä se mitä leihduttajatkin käyttävät? Itse olen juottanut Aloe-juomaa lapsille, kaikki allergikkoja ja vanhimmalla alkoi esim. tukka kasvaa ihan kohinalla. Eikä vaivannut yskät eikä pojan ylikierrokset. Nyt syksyn tullen alan taas juottamisen. Mulla on käytössä Forever Living Productsin aloe.

Vierailija

En tarkoittanut mitään puhdistusreaktiota vaan jos joku muistaa muutama vuosi sitten, kun julkisuudessakin oli puhetta maksansiirroista. Eli aikuiselle ihmiselle jouduttiin tekemään maksansiirto, kun ko. elin oli mennyt pilalle Herbalifen käytöstä. Luulisin kyllä, että ko. tuote on vedetty pois markkinoilta. En tiedä. Mulle jäi vaan kammo luontaislääkkeisiin vaikka teidän, että osaa on käytetty vuosia ja luonnossa on viisautta =) En halua ketään kyllä myöskään pelotella näillä, koska täytyy tunnustaa etten tiedä tästä lasten vitamiinista " mitään" . No, kuten sanottu mulle on jäänyt vaan vähän kammo tosta... Eli itse käytän, mutten uskalla antaa lapselle. Äiti ensin vaikka heikoille jäille =)

Vierailija

Herbassa on niin vähän mitään ylimääräistä kun mahdollista on, esim. mansikkajauheessa käytetty väriaine on punajuuresta...

Meilläkin on Herbalife -tuotteet todettu hyväksi ja 10kk:n ikäinen tyttöni lempiruoka ämmän lisäksi on vanilijapirtelö, jota olen antanut aamu- ja iltapuuron yhteydessä. Tyttöni kutsuu sitä mannaksi :)

Tuotteet ei ole vain laihduttamista varten. Laihduttajille on taattu että keho saa myös painon pudotusohjelmassa riittävät vitamiinit ja hivenaineet.

Vierailija

Herbalife sisältää vain luonnon omia ainesosia (yrtit, kasvit jne.) ja vain hyvin minimaalisen osan synteettistä vitamiinia, eli ne on synteettisiä jotka on lain puitteissa mahdotonta toteuttaa luonnonmukaisina....

Herbalifellä on omat tarkoin säädellyt kasvatusplantaasit jotka ovat niillä saasteettomimmilla alueilla mitä nyt on mahdollista edes tältä pallolta löytää.

Herbalifen yrttien ja kasvien tarkastus ja puhdistusmenetelmä on patentoitu joten ei todellakaan ole ihan hepponen systeemi.

Herbalife ei siis ole mitään lääkettä vaan puhdasta ruokaa sellaisessa muodossa, että se puhdistaa suoliston ja imeytyy erittäin hyvin

Olen itse käyttänyt tuotetta kohta 9 vuotta, ja päässyt erittäin monesta vaivasta eroon jotka luulin olevan luonnollinen osa vanhenevan naisen elämässä.

Poika on 9kk ja on syönyt n pari kuukautta 1 tl verran eli sen jälkeen kun aloiteltiin kiinteät niin samalla myös tämä. Neuvolan suosittelemaa synteettistä D-vitamiinia ei poika ole koskaan saanut.

Herbalifeä on myyty 25 vuotta 60 maassa.

En ole itse jälleenmyyjä vaikka tästä viestistä niin saattaisi päätelläkin, halusin vain kertoa että mikä lisäravinne on mahdollisimman luonnonmukainen =))

Vierailija

lapsille, kun sitä ei ole oikeiasti kunnolla tutkittu ja tiedän että on aiheuttanut pahoja seurauksia aikuisille ( juu, tiedän ihan oikeasti, koska olen nähnyt omin silmin ). Meillä syödään ihan Yliopiston apteekin valmistamaa lapsille tarkoitettua vitamiini-kivennäistainelisää vaikka muuten ollaankin luomu-linjalla. Saa tosin vain reseptillä. Mutta jokainen tavallaan tietty =)

Vierailija

..muistelen itekkin kuulleeni jotain maksavaurioista, mut jutut liitty ainakin myös goldenin (gnld) johonkin maksanpuhdistuskuuriin, henkilölllä oli kai ollu huonokuntoinen maksa ja kuuri oli ollu liian voimakas, jotain tällästä olen kuullun..normaalikäytöllä niistä vitamiinivalmisteista ei varmasti ole sellasta haittaa, mut näis tapauksissa oli juuri kyse jostai maksan puhdistuskuurista mielestäni, ainakin joku tapaus ollu.. ei syytä hysteriaan :) kuinka monet tuhannet saakaan lääkkeistä vaikka minkälaisia haittavaikutuksia ilman mitään hysteriaa :)

Vierailija

piti sanoa, että kyllähän se on synteettinen ( luulen..). Sitä tekee Yliopiston apteekki ihan itse erillisellä reseptillä ja on tarkoitettu juuri lapsille. Eli sitä ei löydä hyllystä. Tuote on pakattu kapseleihin, mutta jauheen voi sieltä sisältä antaa sellaisenaankin. Tpossa ei ole " kaikkia" vitamiineja vaan jotkut tietyt, joitra lapsi ei saa ruuan vuoksi. Meillä on siis lapsella tosi niukka ruokavalio allergian vuoksi ja siksi syödään.

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!!

Vierailija

Herbalifeä on syöty 26 vuoden ajan . Tälläkin hetkellä 60 maassa !!!!!!!

Eli sanoisin että on ihmistestattu kyllä paremmin kuin suurin osa apteekin tuotteista joista erittäin harva on edes kovin pitkään ollut markkinoilla.

Tuo maksauutisointi oli erittäin pelkistetty. Eli normaali ihminen joka syö suositusten mukaan ei missään tapauksessa saa minkäännäköisiä vaurioita mihinkään elimistöönsä.

Minä en uskalla antaa apteekin synteettisiä tuotteita, mutta kylläkin Herbalifeä meidän 1-vuotiaalle.

Vierailija

millasia seurauksia se on aiheuttanut mitä oot nähny, kiinnostaa.. Onko ollu kyse mahdollisesta " puhdistumisreaktiosta" , jossa jotkut oireet pahentuneet hetkeksi kun elimistö alkanut puhdistumaan vai kyse jostain ihan muusta? Se miinus kun monissa apteekin valmisteissa on että imeytyvyys melko heikkoa, ainakin optitabseissa ja muissa, ja ovat synteettisiä.. vai onko apteekissa jotain ei-synteettisiä vitamiinivalmisteita? kiitti jos vastailet :)

Vierailija

Aloitettu antamaan suunnilleen puolenvuoden tietämillä. Ja syödään kyllä koko perhe. Itse tällä hetkellä kahden (periaatteessa kolmen) edestä. ;-D Herbalifeline-puristetta on Nuutti alkanut myöskin ottamaan jo alle yksivuotiaana. Parhaimpina päivinä (kun kehityskausi kiivaimmillaan) saattaa vedellä viisikin kapselia. Itse osaa pyytää, kun tuntuu että tarvitsee. =) Jauhetta laitetaan ainakin aamupuuroon ja nykyisin iltapuuroonkin usein, kun maitoa ei enää tule itseltä tämän masuasukin ansiosta. =)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat