Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä villaiset, kutittamattomat sukkahousut 1v4kk tytölle(n.80-92cm)?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Eli siis haluaisin ruskovillan vatteisen tyyppistä materiaalia olevat sukkahousut. Neidin varpaat palelevat jo nyt Elefanttenin goreissa, miten siis käy kylmemmillä ilmoilla... Ruskovillalla ei näyttöänyt olevan kun alushousuja(pitkiä) ja sukkia, mut mun mielestä epäkäytännölliset näin pienellä. Mistä siis jotain vastaavaa?

Kangaka

Kommentit (1)

Vierailija

Kävin itse alkuviikosta ostamassa 1v9kk tytölleni goret ja niiden kanssa Johan villa/puuvilla terättömät housut ja villapohjasukkia (näitä oli muuten monenlaisia) Stockmannilta. Housut olivat aivan ihanat, ohuet, lämmintä villaa päälipuoli ja sisältä puuvillaneulosta. Eivät kutita. Itse päädyin housu-sukka -yhdistelmään koska en halunnut pestä villahousuja niin usein. Sukkahousut kun menee meillä normaalisti päivittäin vaihtoon.

Mutta, itse asiaan :) Kannattaa käydä katsomassa olisiko noita Johan villahousuja terällisinä. En tiedä sitten kuinka se puuvillavuori reagoi tuon gorevuoren kanssa. Myyjä oli ainakin sitä mieltä että puuvilla pääsääntöisesti tappaa gorekengän ominaisuudet ja jalkoja paleltaa.

Housu-sukka -yhdistelmään voin kuitenkin kehua, täällä ainakin toimii täysin hyvin.

Uusimmat

Suosituimmat