ARGH! Joulu taas lähestyy joten kohta alkaa anopin soittorumba milloin tullaan käymään

Vierailija

Vituttaa lähteä mihinkään niiden ahtaaseen asuntoon (tilapäinen kaksio) mihin pistäisi mahtua 5 aikuista, konttaava/siihen aikaan varmaan jo kävelevä vauva sekä kaksi koiraa.

Pystyisköhän jotenkin luistamaan siitä?

Kommentit (6)

Vierailija

Lisäksi vauva on syntymässä ihan joulukuun alunkieppeillä, Anoppi pitää varmana asiana, että matkustetaan pari viikkosen kanssa 500 km, heidän luo kun " heillä olo vuoro" . Ollaan monet kerrat sanottu, että aiotaan viettää joulu ihan kolmestaan. EI VAAN MENE JAKELUUN!!

Eilen viimeks kysyi, että koskas sitten tulette aatonaattona vai aiemmin! Taas yritin selittää, että ollaan ihan kotona... ja vastaus mutta millon sitten jouluna tulette! =O

Miten ton asian voi selvemmin sanoa!?

Vierailija

meilläkään ei kovin isoa asuntoa ole joten yhtä hulluksi täällä tulisin jos ne punkkaisivat täällä meillä joulun yli.

Mietin sitäkin vaihtoehtoa että lähettäisin miehen lapsen kanssa sinne (olisi vajaan 11kk) esim. menisivät la sinne ja tulisivat su takaisin, olisivat siis yhden yön poissa, ja mä jäisin koirien kanssa kotio. Tämä siis tietysti tapahtuisi viikonloppu ennen joulua, koska joulun haluan viettää oman perheeni kanssa. Näin minun ei tarttisi katsoa anoppia ja hänen ei mua mutta saisi kuitenkin nähdä lapsenlapsensa. Ja tärkeintä ettei minun tarvitsisi kuunnella sen ikuisia kommentteja KOIRANKARVOISTA!

Ap

Vierailija

pitäs mennä heille..mutta mä en suostu, meillä vauva sillon 6kk, ja 2 vanhempaa. HEillä on vanha talo, jota ei voi kitsaudessaan kunnolla lämmittää yms.

Liittyy siihen muutakin, mutta en jaksa selittää koko juttua.

joten mä ilmoitin että Meille saa tulla jouluksi jos tahtoo mutta me olemme kotona.

Vierailija

Ei kyllä olla kertaakaan jouluja vietetty muualla kuin omassa kodissa. Ärsyttää kun ei anoppi tajua että kolmen pienen lapsen (nuorin jouluna alle 2kk ikäinen) ja lahjojen raahaminen edestakaisin ei vois vähempää kiinnostaa. Eikä olisi omassa kodissa edes ruokaakaan jos jossain muualla joulua viettäisi. Hölmöltä tuntuisi ensin tehdä kotiin jouluruuat ja sitten syödä sitä samaa anopin valmistamana heillä. Anopin ruuat on muutenkin ihan törkeän rasvaisia ja epäterveellisiä että evvk.

Ja joka joulu sama virsi. Anoppi kuvittelee tosissaan että vietämme joulut omien vanhempieni luona vaikka kotona ollaan oman perheen kanssa oltu joka vuosi.

Vierailija

Anoppilaan kyllä mahtuu, mutta mulla ärsyttää niin se, että hän olettaa että oltas siellä koko joulu! Vasta soitti että mulla on vapaa koko joulu, olkaa täällä se aika ja menkää uudeks vuodeks mun kotiin! Just joo! Uus vuos onki ihan sama asia, ku joulu!

Tää on meille ihan uus tilanne, ku meille eka lapsi, ja ensimmäistä jouluaan viettää, mutta ottaa niin päähän että se joulun ilo menee miettimiseen et missä ollaan..

Haluisin olla joulun ihan omassa kotona, mutta en taida " uskaltaa" siihen alkaa, siitä se vasta häly nousiski..=(

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat