Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaaleita kunnon naisia Suomessa?

Vierailija

KUINKA MONI NAINEN HALUAA VIELÄ ELÄÄ NORMAALISTI?

Siis siten, ett' ottaa miehen sukunimen, hoitaa lapset, tekee ruuan, siivoaa kodin ja antaa hyvää sexiä miehelleen. Mies puolestaan tekee miesten työt, esim. pesee ja tankkaa auton. Keisari.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Äitini ei eronnut, mutta...

se oli sitä aikaa, että nainen sieti jopa skeidamiestään.

Oma isäni löi äitini nokan poskelle, ja pahoinpiteli äitiäni tämän raskausaikana. Mitä teki äitä? Ei ilmoittanut poliisille, ja pysyi naimisissa 40 vuotta, kuolemaansa saakka.

Mutta isäni olikin harvinaisen skeida mies. Nykyään samanlaisia on 13 tusinassa. " Homostelijat" ovat parhaita miehiä. Oikeesti.

Vierailija

Ja sit se että mies kuitenkin 50-vuotiaana löytää sen 20-30 vuotiaan uuden, jonka kanssa haluaa sitten kuitenkin kokea sen perhe-elämän tasavertaisena, OIKEASTI tuntea lapsensa ja luoda näihin syvän siteen myös hoitamalla näitä lapsia jne.

Juu, meillä EI ole näin, eli en ole Kunnon Nainen. Ja tosi onnellinen etten ole.

Vierailija

normaali kunnon nainen.

Normaaliuden ja kunnollisuuden määritelmä vaan voi erota parisuhteesta ja perheestä toiseen, ja hyvä että eroaakin. Kukin tyylillään.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Tiedän aika paljon naisista. Mici 40v.

Varmaan, mutt ei oo sitt onni kestäny vai, mikä syy lienee? Maistuuko pojat kuiteski enempi? Pokemon.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

me kunnon naiset emme vaan pidä isoa ääntä itsestämme niinku esim. kaikki lesbot ja feministit, jotka yrittää tuhota luonnonmukasta järjestystä maailmassa. Me hoidamme mitä meidä kuuluukin kotona, jotta miehemme olisivat tyytyväisiä, eivätkä hairahtuisi vieraisiin sänkyihin! tv: K.S ja Lukemattomat muut sisaret.

Ja jos niitä on meissä ei-lessuissa, niin ei ne täällä ehdi pyörimään, ne silittää ukkojensa sukkia...

Vierailija

kyllä ollaan aina pantu lähes joka päivä, ja saan lähes joka kerta. kyllä meillä meni viikko synnytyksestä, oli muutama tikki mutta ei tuntunut ne tikit miltään. ja koska minä halusin.... suuseksiä on molemmin puolin....

kun jotain niin kiinnosti -nro 4-

Vierailija

Vierailija:

[quote]

Minulla on miehen sukunimi. Olen kotona lapsia hoitamassa (jossain vaiheessa on pakko lähteä töihin). Teen ruoat, siivoan (kyllä mieskin siivoaa) ja seksiäkin harrastamme. Mies pitää huolta autoista ja talosta ja huolehtii raha-asiamme. Minä teen pihatöitä myös. Mies tekee raskaammat työt kuten leikkaa nurmikon.

Joo, meitä on varmaan kasvava joukko, jotka ymmärtää mitä on normaali, terve, luonnonmukanen elämä!!! Lisäisin bielä, että miehelle sexi on erittäin tärkeää, ei niinkään paljon naiselle, joten on ERITTÄIN TÄRKEÄÄ, etta annatte rakkalle aviomiehelle aina kun hän haluaa teitä! Näin pidätte hänet tyytyväisenä ja hän voi ostaa eille jotain kivaa synttäreillänne! Ajatelkaa sitä onnea! Siskot ryhtiä! Anu.

Vierailija

Ootteko te niitä, jotka pyllistää jo synnärillä tikit persuksissa, ettei miehelle tulisi paha mieli ja lähtisi panemaan jotain hyvännäköistä hoitsua?

Hoiteleeko mies teidän tarpeenne? Kuka teillä sanelee koska on seksiä ja koska ei?

Vierailija

minä ainakin haluan OIKEAN miehen!!! ja se mulla on!!! ja lapsilla kunnon miehen malli eikä mikään nysvä.

kunnon mies voi tehdä kotitöitäkin, ei tarvitse roikkua miehuuden viime rippeissä karkaamalla kaljalle.

Vierailija

mies kyllä tekee hieman kotitöitä mutta muuten juuri noin....

en hirveästi pidä metakkaa järjestelystämme :)

En ole ikinä tankannut autoa, enkä tiedä paljonko mieheni palkka on, hän maksaa meillä kaiken.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat