Ovatko unet petosta? Kertoako niistä kumppanilleen?

Vierailija

Näin unta, jossa olin naimisissa Uma Thurmanin kanssa.

Kertoako tällaisesta unesta vaimolleni? Unessa olin ilmeisesti eronnut vaimostani ja mietin Uman kanssa tekisimmekö yhteisen lapsen.

Entäs panounet, joissa panette ketä vaan. Kerrotteko niistä kumppanillenne?

Kommentit (9)

Vierailija

Jos on kovin lähipiiristä öiset kumppanit, niin silloin tietty kandee olla hivenen varovainen. Etenkin jos on muuten kovasti kehunut samaista tyyppiä hyvännäköiseksi, seksikkääksi tms.

Harmi vaan, kun on alkanut tuo korkea moraali tunkea uniinkin. Ei enää pysty sielläkään olemaan muiden kanssa. VAikka siellä sais mielinmäärin naiskennella ketä tykkää!

Vierailija

Ihan mahdottomista jutuista voi kylla kertoa, ainakin jos toisella ei ole esim. isoja ukonakokomplekseja. Eli tuosta Umasta kylla. Mitenkaan valttamattomana en kertomista pida...

Sen sijaan ei varmaan ole viisasta kerota seksiunista, joissa panee puolison sisaruksia tai tyokaveriaan. Ei vaikka uniseksi olisi tylsaakin. Ainakin minulla joskus seksiunet syntyvat ihan selvasta pikkuihastuksesta, mutta joskus ihan omituiset ihmiset ovat unissa mielettoman seksikkaita...

Vierailija

Ja petosta?! No ei varmasti. Pettaminen on tahdonalaista toimintaa, unet eivat. Minusta maaritelma siita, etta pettamista on kaikki, mita ei voi kertoa ei sovi tahan, kun unilleen ei mitaan voi eivatka ne ketaan vahingoita.

Vierailija

Sinänsähän tuollaisilla unilla ei ole mitään merkitystä, joten ne voi kyllä aivan hyvin jättää kertomatta - jos puolisko ei niistä ilahdu!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat