Onko täällä muita, jotka eivät enää uskalla toivoa mitään?

Vierailija

Itse olen hakenut nyt muutaman kerran kouluun ja joka kerta olen saanut kielteisen päätöksen. Hain taas tänä keväänä ja mielestäni soveltuvuuskokeet menivät kaikin puolin hyvin (tuo on yleensä jäänyt siitä kiinni, etten ole saanut suutani auki ryhmäkeskustelussa, koska ryhmässä on ollut kolme-neljä tyyppiä, jotka eivät ole antaneet puheenvuoroa ja jotka ovat olleet koko ajan äänessä), mutta siitä huolimatta en ole ollut positiivisella mielellä vaan olen koko ajan miettinyt sitä, että en mä kuitenkaan pääse. Ja jos taas tulee kielteinen päätös, niin eipähän sitä pety niin pahasti.

Sama juttu kaikissa asioissa, olen negatiivisella asenteella liikkeellä, niin ei pety, jos joku epäonnistuu, esim. asunnon hankkiminen tms.

Kommentit (2)

Vierailija

mä kanssa hain 2 koulutukseen, en päässyt. Mutta näin että syy on se koska hakijoita paljon ja vain 20 pääsee.

On siinä tuuriakin jos sopivia enemmän kun pääsijöitä

Ei pidä lannistua, uudestaan vaan yrittämään. Mäkin haen taas syksyllä, tammikuussa alkaviin kouluihin

Vierailija

Mutta yritä ajatella, että se ei siis ollut sinun juttusi. Kun löydät satavarmasti oman juttusi - sitten sinne pääset. Kaikella on aikansa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat