Minkälaisia kokemuksia VAUVA LEHDEN osta/myy palstalta?

Vierailija

Onko kaikki tilaamat tuotteet aina tullut vai onko jollain ollut ongelmia myyjien kanssa...?

Kommentit (9)

Vierailija

Olen jopa lähettänyt tavaroita ilman ennakkomaksuakin ja saanut rahat heti kun maksusta sovittu.

No sen verran moittisin joitakin myyjiä, että olisi reilua kertoa ostajalle jos on tekemässä kauppoja usean kanssa yhtä aikaa. Olen useasti ollut valmis ostamaan tuotteen ja sitten myyjä onkin yllättäen ilmoittanut myynneensä tuotteen jo toiselle. Tuollainen harmittaa minua :(

Vierailija

Minulla on muutama ihan ok kokemus ja nyt sitten yksi huono, jonka takia en enää osta mitään. Pyysi liikaa rahaa hirveellä kiireellä, lähetti puolet maksetuista tavaroista ja kertoi ettei tarvi riehaantua kun ei poliisi voi muuta kuin kehottaa lähettämään puuttuvat tavarat tai palauttamaan rahat.

Vierailija

Tietty on näitä ostajia, jotka ensin kysyvät sitä tätä ja tuota ja lopulta eivät mitään vastaakaan - valitettavasti. Muutamia ns. vedättäjiä olen tavannut, mutta ei nyt haitaksi asti kuitenkaan.

Kaikkein ärsyttävintä on kun pyydetään kuvat jne. ja mitään ei kuulu. Yleensä jos joku haluaa tuotteen kuvan saatuaan hän laittaa parin päivän sisällä viestin :) Joten tavaksi onkin tullut, jos kolmantena päivänä ei viestiä takaisin tule, niin tuote on vapaana seuraavalle kysyjälle.

Vierailija

Mutta sitten aina välillä ilmestyy näitä rahanlainaaja huijareita. Elikä myyvät tavaran (jos sitä edes on) useammalle ihan tarkoituksella saadakseen vähän vippiä kun rahat on loppu. Palauttelevat rahoja sitten palkkapäivän jälkeen.

Vierailija

Näin kai mä olen monesti tehnyt enkä ole kyllä tajunnut että se ois jonkun mielestä ärsyttävää? Ei kai se että haluaa katsoa kuvat ole mikään ostopäätös. En mä ainakaan oleta että tavarat varataan mulle, jos mä pyydän kuvat.

" Kaikkein ärsyttävintä on kun pyydetään kuvat jne. ja mitään ei kuulu. Yleensä jos joku haluaa tuotteen kuvan saatuaan hän laittaa parin päivän sisällä viestin :) Joten tavaksi onkin tullut, jos kolmantena päivänä ei viestiä takaisin tule, niin tuote on vapaana seuraavalle kysyjälle.

[/quote]

"

Vierailija

Tosin aina osa laittaa jostain kauempaa ilmoituksen että lähetätkö, en maksa postimaksuja ja maksan vain tämän verran. Vaik olis laittanut ilmoitukseen että en lähetä.

Vierailija

Ja viestimisessä toivomisen varaa, eli ei voi esim. ilmoittaa, että tavara ei kiinnostakaan ym. Huuto.net toimi useasti paremmin seillä kun ei ihan törkymyyjät kauaa myy...

Vierailija

Olen myynyt vaunut, muutaman kalliimman vaatteen, vauvan jumppaleluja, syöttötuolin... kaikki ovat menneet kaupaksi parin päivän kuluessa ilmoituksen laittamisesta. Kyselyjä on tullut useampi per tuote. Ei ongelmia, voin suositella :-)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat