Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teutonia Mistralista

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Onko hyvät rattaat? Miten lumessa? Pitäkö ääntä? Miten tavarakori lumessa - meneekö lunta täynnä? Itsellä ei yhtän tieto.

Tarvitaan rattaat mikä sopi kaikkiin sääoloihin. Suositelkaa

Kommentit (8)

Vierailija

Vielä yksi kysymys. Pyörät - miten lumessa pärjää- näyttää jotnkin pieniltä?

Hämytär:

Lainaus:

Tavarakorihan tuossa ei mikään kauheen iso ole mutta ei se kyllä luntakaan mukaan kerännyt=)Kyllä ovat hintansa väärtit!!

Vierailija

ihan tyytyväinen olen tähän asti ollut. talvikäytöstä ei vielä kokemusta mutta uskoisin että paksummassakin lumessa pääsee hyvin etiäppäin kun on leveät renkaat.kevyet työnnettävät ja kääntyvä aisa on ihan ehdoton.helposti kasattavat.sadesuoja ei ole mikään hyvä..(saatiin sellainen kaupanpäälle)aivan liian iso,tuulisella säällä suoja lennähtää ikävästi syliin :( kuten edellä niin samaa mieltä tavarakorista..liian pieni mutten ole kuitenkaan mitään suurempaa sinne laittamassakaan joten mulle ihan riittävän kokoinen..tuo on hyvä tietää ettei kori kerää lunta talvella kun vaunut kuitenkin ovat suhteellisen matalat :)kalliit vaunut mutta hintansa väärtit!

Vierailija

olleet käytössä nyt vajaan vuoden. Renkaat ovat leveät ja niillä pääsi hyvin talvella menemään vaikka lunta oli enemmänkin. Tavarakori on pieni (ei siis saa kuljetettua paljoa esim. ostoksia) mutta ei kerännyt lunta. Viime talvena pehmeä kantokassi oli talvivauvalle juuri sopiva, nyt olemme ottaneet kovikkeet pois ja se on lämpöpussina.

Olen ollut oikein tyytyväinen ostokseeni, ovat olleet kätevät käytössä kun ovat kevyet, työntöaisan saa tosi kätevästi käännettyä toiseen suuntaan ja kasaan laittaminenkin on helppoa.

Gandalfiina

Vierailija

vaikka niin luullaan. Meillä olivat käytössä 3 talvea, ja varmasti menevät säällä kuin säällä. Todella lämpöiset ja hyvät pehmeän kantokassin kanssa. Laaturattaat!

Vierailija

Hei,

minulla ei ole vielä kokemusta vaunujen talvikäytöstä, mutta olen esikoistani kyseisissä vaunuissa työnnellyt elokuusta asti ja tyytyväinen olen ollut. Hyvä ominaisuus, joka toki muun merkkisistäkin vaunuista löytyy, on työntöaisan kääntyminen. On ollut tosi kätevä liikuttaessa bussilla ja hisseissä, aisan saa helposti pois tieltä noissa ahtaissa tiloissa.

Uusimmat

Suosituimmat