****Pointsaajat ke-->su****.

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Heipparallaa! Pakko kommentoida eilistä Olet mitä syöt -ohjelmaa..yli 100kiloinen nainen söi ennen todella epäterveellisesti ja sai 2 kuussa VAAN viisi kiloa pois. Ja mitä siinä näytettiin niin se uusi ruokavalio oli kyllä TODELLA terveellinen. Syököhän meistä kukaan ihan noin terveellisesti ja silti kaikilla se vähintään sama viisi lähtenyt. Että hyvä me kaikki!Semmosta vaan...

Täällä soppaintoilu jatkuu. Eli kaalisoppaa menee kolmatta päivää. Pinaattikeitto odottaa loppuviikoksi ja ihanaa salaattia tehty. Merkkipäivä mahtuu taas viikkoon ja suklaata meni silloin (lipsahdus). Mutta alkuviikkoon mahtuu kaksi tunnin lenkkiä ja yksi jumppa. Johan on kumma jos ei paino tipu/tai senttejä lähde. En muistanutkaan vyötäröä ma mittailla ku siellä vaaálla ramppasin.

Yritys hyvä kymmenen. Mitä muut emännät?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Löysin tän kun lueskelin muita juttuja täältä ja ajattelin kuitenkin vielä tännekin kirjottaa vaikka muutaman viikon vanha onkin!

Eli olen 31v. naimisissa ja yhden huomenna 10kk täyttävän tytön äiti. Nyt olen hoitovapaalla mutta tammikuussa on tarkoitus mennä töihin. Aloitin siis tän pointsailun jo sillon reilu pari kuukautta sitten (oliskos 11.viikko nyt menossa?) ja muuten siis olen laihdutellut lähes varmaan koko ikäni enemmän ja vähemmän. Raskausajan kilot lähti tosi nopeesti synnytyksen jälkeen mutta kun on sitä vanhastaankin ylimääräistä niin nyt ollaan siis niiden kilojen kimpussa.

Lähtöpaino mulla oli 87kg ja tavoitteena olis päästä sinne 70 kiloon. Viimeksi vaaka näytti 79 ja risat joten vielä on matkaa! Pituutta on 170cm.

Liikuntaa olen aina kyllä harrastanut, vaikkakin vähän kausiluonteisesti. Nyt olen tosi innostunut lenkkeilemään ja sisäliikunnat, jumpat ja muut on jääneet melkein kokonaan. Jotenkin sitä pää selviää paremmin raittiissa ulkoilmassa... Meillä molemmat harrastetaan paljon liikuntaa, etenkin mun mies joten aikamoista sumplimista on aikataulujen kanssa että molemmat ehtii ja pääsee. Hiihto on kans meidän suosikkilaji joten odotetaan lunta, lunta ja lunta... :)))

Tulipa pitkä tarina ja pitkän pinon päähän joten toivottavasti joku jaksaa lueskella...

Nähdään taas pointsailijoiden pinoissa ja tsemppiä loppuviikkoon!!!

pippa

Vierailija

Elikkäs nyt vasta viikon olen laskenut pisteitä. Katotaan kuinka käy...tänään tosin tuli eka repsahdus mutta täytynee huomenna ottaa takaisin!

Elikkäs minä olen 25-vuotias, avoliitossa elävä, pienen tyttövauvan äiti täältä pohjanmaalta. Tyttö täyttää ens viikolla 5 kk.

Tiputettavaa olis vaivaiset viis kiloa, pisteiden lasku tuntuu hyvältä ku on tavallaan tarkka määrä kuin paljon saa syödä. Liikuntaa harrastan omasta mielestä ihan riittävästi, vaunuilla reippaillaan joka päivä vähintään tunti ja kuntosalilla kaks kertaa viikossa.

Mulla on pistevihko lainassa mun äitiltä, onko olemassa toinenkin vihko noiden perusruokaineiden lisäksi? Sitä ei lainaaja löytänyt. Olis kiva tietää vähän enempi ravintola ja grilliruokien pisteitä ku joskus niitäkin mieli tekee :)

No kivat viikonloput kaikille ja maanantaina puntarille!

Vierailija

Olen 28-v ja tällä hetkellä kotona pian 11kk pojan kanssa. Yritän tässä samalla saada opiskeluja loppuun ja papereita ulos kevääseen mennessä. Laihdutus on varmasti pitkäaikaisin harrastukseni ja nyt pudottelen raskaudesta jääneitä kiloja. Aloitus 83.9 nyt 79.9 ja tavoite jossain sielä 68-65 kg tienoilla. Pakko täs on vaan yrittää tsempata kun on vaatekaappi puolillaan vaatteita kokoa 38/40!

Viikko lähtenyt hyvin kevyesti käyntiin mutta se pahin on vielä vielä edessä. Täytyy vaan yrittää kiertää houykutukset kaukaa. Ja kun tekee oikein paljon mieli jotain niin käydä vaatekaapilla kokeilemassa niitä liian pieniä vaatteita niin ne himot katoaa kummasti. ;)

-77-

Vierailija

tervetuloa!!!

Sopisiko mitenkään, että punnitset maanantaina?

Tai toisaalta voithan sä aina ma ilmottaa edellisen perjantain painon, kuinka vaan :)

satsumassi on aina laskenut maanantaina meidän kaikkien yhteispudotuksen, niin saataisiin sinutkin siihen mukaan :))

santtis

Vierailija

Niin kun tässä on nyt uusia ja vanhoja mukana tiivis, ahkera joukko. Alun innostuksesta osa hävinnyt. Joten jos tehtäisiin sellainen uusinta esittely (perhe, ikä, ammatti, tavoite yms. mitä haluaa julkistaa), niin tietää vähän keiden kaa täällä chattailee?

Pahnu tuossa jo kertoilikin(uutena mukana) ja mä jatkan...

Eli:Satsumassi on alle kolmekymppinen yhden 4kk tytön äiti. Ä-lomalla fysioterapeutin hommasta, mutta yhtä jumppaa käy vetää viikossa naisvoimistelijoille. Liikunta siis isona osana elämää ja silloin mennään ku mies tulee kotiin (vaihdellen, sauvakävely, lenkki, jumpat). Lähes päivittäin kyllä vaunuillaan tytön kaa lisäksi. Paino putosi hyvin synnytyksen jälkeen parissa kuussa, niihin lukemiin mitä olin ennen raskautta eli viime syksynä, jolloin ylimääräistä oli jo jonkin verran. Eli niitä aikaisemmin kertyneitä pudottelen. Olen 175cm pitkä ja lihaksikas ja tavoitepaino on alle 78kg (väh.), johon viisi kiloa jäljellä!

Vierailija

non niin, hiukka esittelyä. itse 27, kotiäiti, lapset 1v11 ja 4kk. paino alussa 79,2. nyt 73 ja tavoite n.68. päivät menee ´lasten kanssa touhutessa ja liikuntaa yritetään keritä harrastaa aina kun mahdollista. Mies päivätyössä, joten iltaisin menoja ja harrastuksia voi olla molemmilla..harmi vain kun yhteinen harrastaminen on jäänyt.

mutta mammat, tsemiä viikonloppuun, hymyissä suin kaikki tuntuu helpommalta=)

Vierailija

Mulla tuo lähtöpaino siis tuo 72kg, tavoitteena olis 55kg joskus ens vuoden puolella. Olen tämmönen tappi, maata myöten kasvanut, hih... kilot aianakin kertynyt enemmän sinne vyötärön alapuolelle. 60 kg on ollut maaginen raja kohta kymmenen vuotta, joten nyt tsempillä sekin toivottavasti rikotaan.

Mulla siis vasta viikko takana urakkaa, onneksi mennyt kohtuullisen hyvin, kävin eilen vaa' alla ja näytti reilun kilon pudotusta ja vyötäröstäkin oli kadonnut pari senttiä. No, vkonloppuna lähdetään veneilemään, grillimakkaraa ja muuta valmisruokaa tiedossa. Voi olla että hyvä alku tyssää siihen...

Tuo telkkariohjelma painonpudottajista on ihan ok, mutta ois kivempi nähdä niitä vaikeitakin hetkiä ja niistä selviytymistä. Siinä mielessä aiemmin viime vuonna tullut brittisarja oli parempi. Ei kai kukaan laihduttaja niin täydellinen ole, eihän?!

Miten te muut olette tsempanneet itseenne? Olihan se mukava huomata että reilu kilo kadonnut, mutta lähes 20 vielä jäljellä! Ei kauheesti lohduta, kun on vaikka jossain pirskeissä hyvät juomat, sapuskat ja vielä pullapuolikin.... Kävin muuten pv:n sivuilla lukemassa onnistumistarinoita, se ainakin psyykkasi hyvin ja tietenkin ne tiukat ja rumannäköset vaatteet päällä, mutta silti houkutus on nämä mun makunystyrät huomioonottaen joskus vain niin kamalan suuri...

Kivaa vkonloppua kaikille, toivottavasti itsekuri pitää ;)

Vierailija

31-v neljän lapsen äiti, vanhin 10-v ja nuorin 3kk. mulla on tämän raskauden jälkeen paino päättänyt olla tippumatta, joten ajattelin tehdä asialle jotain... ennen raskautta painoin 59-61kg, pituutta minulla on 162cm ja painoa arviolta 73-74kg. eli tavoite on tuossa 60kg paikkeilla, otetaan vaikka välitavoitteeksi 65kg, niin ei tunnu niin kaukaiselta...en ole käynyt puntarissa pitkään aikaan. huomenna aamulla meinaan ottaa aloituspainon ja pitää perjantait punnituspäivänä. huomasin tosta aikaisemmin, että täysimetyksellä saa syödä 10 pistettä enemmän, eli sillä mennään. toivottavasti kaikki onnistumme ja tsemppaamme toisiamme hoikemmiksi, niin että on mukavampi olla! Tulen huomenna ilmoittamaan aloituspainoni.

Vierailija

Ajattelin" tunkeilla" tähän listaan =), kun näyttäis porukka olevan suunnilleen samanikäistä lapset mukaan lukien. Esittelin itteni tuossa viikonloppuna plastalla, mutta tässä vielä tiiviisti.

Siis kaks tenavaa (11/01 ja 01/05) ja mies, plus pari kilpparia... Olen hoitovapaalla vuoden loppuun, sit takasin töihin. Painoa kertynyt parikymmentä ylimääräistä kiloa noin kuuden vuoden aikana, joten urakkaa olis edessä aika lailla...

Aloitin vasta viime vkolla, joten alkutekijöissä ollaan, tosin olen pointsaillut viimeksi kesällä (ennen repsahdusta, joka toi kuusi kiloa lisää). Ekan kerran laskin pisteistä ennen ekaa raskautta hyvällä menestyksellä, mutta alkupahoinvoinnin ja painontippumisen jälkeen ruokahalu kasvoi huimasti ;).

Huomenna ois vaakapäivä, vähän hirvittää onko mitään tapahtunut, kun flunssa on koetellut ja nyt vielä sain lääkekuurinkin. Liikuntaa ei ole tullut muusta kuin kauppareissusta ja nenän niistosta...

Muuten, miten ihmeessä te kaikki lapselliset ehditte niin paljon lenkille, kuntosaleille jne. Käyn kaks kertaa vkossa joogassa ja aikamoinen järjestely lasten hoidon kanssa. Mummo hoitaa toisen kerran, kun puoliskolla kans menoja ja toisen kerran mies hoitaa, mutta silti. Käyn toki lasten kanssa päivällä rattaita työntämässä tai muuten ulkoillaan, esikoinen onneksi pyöräilee aika reippaasti, mutta salijutut on täytynyt unohtaa kokonaan.... Olis mukava käydä vaikka uimassa kerran vkossa päiväsaikaan, mutta kahden lapsen hoidon järjestäminen onkin oma juttunsa, isovanhemmillakin kun on oma elämänsä. (Miehen vanhemmat asuvat liian kaukana...)

Pahnu aloitusp 72kg ja vyötärö 103cm

Vierailija

En ole käynyt vaaálla niin en pety näin vlopuksi. Ruokailut on ollu tällä vkolla kevyitä:keittoja, kanaa, salaattia ilman kastikkeita,puolukkavispipuuroa yms. Irtokarkkia en ole syönyt, mummon puolukkapiirakkaa kylläkin ja edelleen suklaata. Siitä mä en eroon pääse millään, hitsi! Nii en senkään takia, että ystävä toi tuliaisiksi wienernougata ja se on mun lempisuklaata. Se nyt menee tässä vloppuna sit masuun. Ja en ostanut sipsiä vaikka leffoja tänään sieltä canalilta katsotaan. On popcornia ja yksi kevyt siideri. Jotta maanantaina nähdään tulos!

Nii edelleen lenkkeilly joka päivä, paitsi tänään ku sataa koko ajan, taidan yrittää kotona hieman jumpata..plääh! Ja lössykklle urheiluvinkkejä: sauvakävely pururadalla (vaihteleva, tehokas maasto), juoksua välillä (jos et sitä vielä harrasta), kotona hyvän biisin aikana hyppyjä ja askeleita ja toisen biisin aikana vatsoja tms.

Vierailija

esittelen nyt sitten minäkin itseni. olen 25v tällä hetkellä asutaan vantaalla ja olen kotona tytön 8kk kanssa. mies käy töissä päivisin kun minä notkun täällä himassa. oon alottamassa urheilun(pesäpallo) uudestaan muutaman vuoden jälkeen taas kunnolla mutta saa nähdä osaako sitä enää mitään... maanantaina olis eka punnitus ja pudotettavaan helvetisti! katellaan sit maanantaina onko aihetta itkuun vai juhlitaanko.

Vierailija

Miten kaikilla menee?

Mulla menee ok. Olen tällä viikolla liikkunut enemmän kuin muuten ja saanut pitäydyttyä jokseenkin hyvin pisteissä, osa liikuntapisteistä ja osa säästetyistä pisteistä menee varmastikin viikonloppuna, tän päivän yritän olla vielä kevyemmällä sapuskalla.

Liikuntavinkkejä saa antaa.. Olen tosi laiska liikkumaan muuten kuin kävelemällä... Varsinkin nuo pimeät illat ja kylmä ilma sekä vuorotyö asettaa omanlaiset rajoitukset. Täytyy varmaan ostaa täksi talveksi toppahousut, jotta pystyy ulkonakin olemaan kauemmin kuin 15 minuuttia kerrallaan :D.

Tanssimisesta pidän ja jos viikonloppuna baariin eksyn (perheettömän eronneen naisen elämää kera uuden miehen ;)) niin tanssilattialla kuluu loistavasti aika sekä kalorit...

Kävin salaa vaa' assa ja se näytti huomattavasti vähemmän kuin maanantaina, onneksi. 68,1 oli lukemat eli kyllä siinä tais suurinosa olla jonkinsortin ylensyömisen aiheuttamaa turvotusta vaikka onhan tossa plussalukemiakin hieman kai.

Niin, mitä viikonloppusuunnitelmia teillä?

Voimia taas kaikille viikonloppuun!

Vierailija

Santtis 26v on 4v8kk, 1v8kk ja 3kk tyttöjen äiti.

Pointsailen tosiaan näitä kiloja vähemmäksi...aloitus 97,8kg ja nyt 91kg :D

tavoite 65kg.

Täysimetän kuopusta, joten pisteitä on 10 lisää :).

Pahnu, tervetuloa joukkoon!!!!!! mä en kyllä lenkille ehdi, mitä nyt harvoin neiti liinassa..

jees, pikasesti tuli, pikkuneiti kirjaimellisesti roikkuu tississä ;)

santtis

Vierailija

Toistaiseksi turvallisilla vesillä..

Lössykän esittely: 25 v, vuorotyötä tekevä, eronnut, lapseton ja hoitoalalla työskentelevä immeinen. Uusi miesystävä on. Eron huminoissa kertyi pikkuhiljaa ylimääräistä melkein 10 kg kun tuli syötyä jonkinlaiseen ahdistukseen. Nyt elämä voittaa taas, onneksi, vaikka on se syöminen edelleen kivaa :).

Pituus 180 ja painotavoite n. 67 kg. Läskiä piisaa kun ei ole juuri lihaksia, eikä isoja luitakaan joita voisi painosta syyttää.. siksi nimimerkkini lössykkä :D.

Tuli tossa tosiaan syötyä viimeviikolla reippaasti ja plussaa tulikin niin paljon, että pahaa teki kun vaakaa maanantaina katsoi. Yritän nyt säästellä pisteitä viikonloppuun ja saada uudelleen miinuslukemia aikaiseksi. Ainakin nämä kolme päivää tällä viikolla ovat menneet suunnitelmien mukaisesti. Pisteitä on mukavasti säästössäkin...

Vierailija

Olen jonkun sortin koukussa tuohon olet mitä syöt -ohjelmaan (vai miten se nimi meni), psyykkaan sillä itseäni aina alkuviikosta :) Säälittävää, voi joku ajatella, mutta mun nyt vaan on käytettävä kaikki konstit, jos meinaan tässä elämässä ehtiä noista hoikista päivistä nauttia. Pikkasen alkaa ohjelma toistaa kyllä itseään ja aivan superterveelliset eväät on laihduttajilla käytössä, joten itsekin olen ajatellut että painonpudotus vois olla 8 viikossa enemmänkin. Toisaalta olis jotenkin lohduttavaa + hyödyllistäkin tietää onko he oikeesti pystynyt tuollaiseen täyskäännökseen ja pakkohan jotain mutkia on täytynyt matkaan tulla. Ymmärrän toki, että kuvattu alkutilanne on varmaan hyvin liioiteltu, mutta silti...

Viikko mennyt tavallisen hyvin, tosi haasteet taas viikonlopussa, kun ollaan vieraiden patojen ääressä sukuloimassa. Pisteitä olis syytä säästää ennakkoon..ja ns oikeen liikunnan pariin en ole ehtinyt/ saanut itseäni vieläkään eikä loppuviikko näytä parannusta asiaan tuovan. Olen siis yksi usemman lapsen äiti, jolla lievä morkkis tästä jatkuvasti. Mutta kärryjä sitten lykinkin oikein urakalla ja näin rapakuntoisella hiki lentää siinäkin ! seli, seli ...

mukavaa viikonjatkoa !

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat