~*~*~* 3-kuumeilijat~*~*~* vk 23

Vierailija

~*~*~* 3-kuumeilijat~*~*~* vk 23

Yökukkujana aloitin uuden pinkan.

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Se on nyt kesä ja kukkasia, ihanaa! Yöllä oli täällä satanut vettäkin, raikkaanoloinen aamu ulkona.

Mimosakukalle ja Mimmille tsemppiä piinailuun! Täällä peukut kohti kattoa, että teillä tärppäis.

).( Tänään kp1 ja ensimmäinen yrityskierto pyörähtää käyntiin! Toisin mullahan on se kiurukanpoisto viikon vasta päästä, että silloin vasta virallisesti ehkäisyvapaa. Mutta noinkohan on ekasta mitään mahkuja tärpätä, kun on toi ylimääränen kuparimölli majaillut kuitenkin pidempään tuolla kohdussa. No yritykseen kuitenkin!

Nyt tarttee mennä järkkäileen paikkoja. Meillä on aina kaaos viikonlopun jälkeen, no joo on sitä viikollakin :D Ja sitten ulos ihanaan kesäpäivään! Onneksi saa olla lasten kanssa kotona.

Piqu

Vierailija

Km alkoi siis 15.5. ja tasan 15 päivää myöhemmin alkoi uusi vuoto! Hirveä sarvi päässä! En olisi jaksanut jotain vuotohäiriöitä enää tässä. Ylihuomenna olen menossa gynelleni, sittenpähän saa tietää, että onko jäänyt jotain jäämiä km:sta vai onko jotain myoomaa, polyyppiä tai mitä ihme sötkötyksiä kohdussa.

Suoraan sanottuna on sellainen olo, etten ole ihan varma, onko se nro 3 tämän vaivan arvoista. Jotenkin muistuu mieleen tunnelmat ennen esikoista, kun oli vain keskenmenoja ja vuotohäiriöitä (silloin tiputtelua ja tod.näk. hormonaalista pillereiden jälkimaininkeja, nyt on ihan VUOTOA, ei voi tiputteluksi sanoa nimeksikään). Tuntuu siltä, että olin ihan tyytyväinen olooni, elooni ja perheeseeni ennen tätä hölmöilyä. Ja olen edelleenkin, mutta kun takaraivossa on vain ajatus, että pitäisi tulla raskaaksi ja sitten on näitä kaikkia epämääräisyyksiä. Miksei tämä voisi sujua ihan kuin kuopukselta? Hups vain, huomata, että tässähän ollaan raskaana ja sitten synnyttää pampula lähes laskettuna aikana...

Joopa joo, ei taida meikäläisen psyyke nyt jaksaa tätä. Toistaiseksi siis tauon paikka (no ihan siksikin, kun ei kroppa taas toimi!) eli jaksamista yrittämiseen kaikille kolmosesta haaveileville, itse poistun takavasemmalle ja unohdan kesäksi nämä lisääntymisasiat.

Vierailija

Eiköhän pikku simpat elele joitakin vuorokausia=) Toivotaan että flaksi ois käynyt ja jos onkin tärpänny ...niin ja sehän voi hyvinkin olla sitten se tyttö!

T: emppu, joka toivottavasti kohta pääsisi yrittelemään kolmatta kullannuppua

Vierailija

Aihalle onnea jo nelosen odotuksesta! Huhhuh kun aika menee nopeesti! Minä kuumeilin samaan aikaan jo silloin kun kuumeilit kolmosta! Mukavaa kesää!

Muillekin onnea ja ovis-bongailuja! En muista nyt nikkejä, luin aikas nopeesti tän pinon... En ole edes käynyt lukemassa pitkään aikaan.

On: Eka Terolut-kuuri on nyt syöty ja toivon todellakin että vuoto alkaa ja että munasarjat heräävät henkiin!!! Mulla on siis kolmen kierron kuuri tota Terolutia. Huomenna minulla on aika labraan, otetaan siis kaikki mahdolliset hormoni-testit. 1.7. on sitten aikan napolle ja saan kuulla tuomion tai toivottavasti ei ole tuomio vaan saisin todellakin jotain mukavempaa kuultavaa gyneltä.

Mukavaa ja aurinkoista päivän jatkoa ja ensi viikolle myös! Käyn kyllä varmasti silloin tällöin täällä piipahtamassa.

mp73, yk 18, kp 65/30...... =(

Vierailija

Hetki sitten vatsaa kouraisi aivan todella kovasti ja tuli kiire vessaan pöntölle, hirvitävä ripuli ja samalla kertaa alkoi kova vuoto, täti siis saapui, kuten ounastelinkin. Aika mielenkiin toiseksi menee!

No, se siitä me lähdetään mökille saunomaan ja viettämään kesäiltaa.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Riltsu

Vierailija

Kamala päivä, vaikka paljon kyllä olen saanut aikaankin, hiehot on vihdoin pihalla, kävin kaupassa ja meidän kyläkoulun pihalla siirtämässä ison kasan perennoja turvaan piharemontin alta, tietty myös navetoinut olen alussa ja välissä. Nyt pitäisi vielä innostua siivoamaan =/

Ei muuten mitään mutta kun vasempaan käteen iski hermopinne, hirveä jomotus ja puutuminen mikään ei ole hyvä! No, valivalivali joo tiedän.

Olen sentään saanut tietokoneen toimintaan, niin voin tyydyttää palsta-addiktioni!

Mimmi75lle, todella hieno tulos! Nyt vaan toivotaan kovasti. Vaikka toivottavasti tänne jää edes joku mun kanssa kun mulla ei ole minkään sortin oireita, ei täti eikä raskaus, nyt taitaa olla kp 29

Nimballe halauksia tummiin ajatuksiin, joskus tulee itsellekin mieleen, onko tässä mitään järkeä koko touhussa kun nou muksutkin on jo noin isoja, siihen sitten vauva vielä? Mutta olin viime kesänä niin onnellinen kun olin raskaana joten yritämme edelleen...

Piqu, sulla on sentään säännöllinen kierto ja eka yk ja jos et voi yrittää niin eihän se oikeasti ole edes yk =) *koettaa lohduttaa tökerösti*

Olikohan jotain muuta... no en muista! Lähdenpä tästä siivoilemaan

Rilla-ma-rilla

Vierailija

Juupa juu, tänään tuntuu, että oireet on kadonneet (rinnat hyvin vähän kipeät) ja aamupäivällä alavatsaa kramppaili monta kertaa oikein kunnolla. Vuotoja ei ole näkynyt, mutta tulipahan sellainen olo, että nyt ollaan taas herran nuhteessa. Että usko raskauteen ja sen jatkumiseen on aika vähäistä tällä hetkellä. Ei auta kuin nöyrästi odotella.

Nimba: Ajatuksesi tuntuvat tutuilta. Jotenkin tämän kolmosen kuumeilu kaiken kaikkiaan on ollut niin hankalaa ja jotenkin vakavaa, että välillä miettii, että onko tässä mitään järkeä. Edelleen mietin. Mutta kun tuntuu, että ajatuksesta ei pääse eroon, niin minkäs teet. Ja joka kerta kun näen lapseni juoksentelemassa täynnä elämää tuolla pihalla tai muuten onnellisina, niin sisälläni läikähtää, että tämä on elämässä ihaninta ja voisiko vielä kerran saada nauttia samasta.

Mimmi75, oireesi kuulostavat tosi hyviltä! Clomeista ei ole kokemusta, mutta toivottavasti oireet ovat oikeita eikä Clomeihin liittyviä. Peukutuksia!

Rilla-ma-rillahan elää myös piina-aikoja, milloin aiot testata??

Hilpsu

Vierailija

Kävin gynellä. Ei mitään vikaa, ei ylimääräistä, kaikki niinkuin pitää. Sanoi, että vuotohäiriöt ovat todennäköisesti hormonaalisia. Hormonihäiriöt taas johtunevat stressistä, joka minulla oli kevättalvella johtuen kireästä työ- ja kotitilanteesta. Olin verenpaineen nousun, rytmihäiriöiden ja unettomuuden takia sairaslomallakin jonkin aikaa. Jommastakummasta "taakasta" olisi varmaan selvinnyt ilman oireilua, mutta kun molemmat elämänsarat olivat lujilla (ts. työtilanne se mikä nyt on ja mies työkomennuksella ja pienten lasten kanssa yksin arki pyöritettävänä), niin ei onnistunut homma sitten oikein. Nyt tilanne on ns. normaali eli mies pääsääntöisesti kotona ja töissäkin menee lomia odotellessa ;-) Mutta kroppa vain ei ole sitä vielä tajunnut, ettei ole ns. hätää. Gyne sanoi, että saattaa mennä jonkin aikaa, ennenkuin tasapaino taas löytyy tuollaisen tilanteen jälkeen. Kuulemma voi mennä vähemmästäkin hormonit sekaisin.

Summasummarum, positiivista kuitenkin, että ylipäänsä tulin raskaaksi tuossa tilanteessa, vaikka kesken menikin!

Oli ilo huomata, että monella teillä muillakin on samoja aatoksia aina väliin eli että onkohan tässä mitään järkeä :D No, ehkä siinä kuitenkin on. Yritän itse ottaa nyt vain päivä kerrallaan, kun toissapäivänä jo vähän taas meinasi pukata rytmihäiriötuntemuksia, kun oli kuuma ja on huolettanut sekä oma että läheisten terveys ja tullut huonosti nukuttua. Onneksi vain nyt tajuaa vähän tunnustella olotilaansa, ettei ajaudu samaan jamaan kuin kevättalvella!

Pitäkää huolta itsestänne, elkee ressatko ja ihanaa kesää!

Vierailija

rilla-ma-rilla pahoittelut tädistä

mimmi75 odotukset on varmaan korkealla, joten nega testi oli paha petymys, mutta voihan sieltä vielä plussa tulla, aika varhain testattu. zemppiä piinailuun vielä. (koitan lohduttaa)

2poj@anäiti: toivottavasti olisi ollut pitkäikäisiä simppoja että tärppi olisi käynyt.

mp73 toivottavasti sinulle täti saapuisi pian paikalle.(harvemmin tällaisia toivotellaan)

Hilpsu: zemppiä odotukseen, toivottavasti perässä tullaan pian.

ON: tänään kävin ostamassa halppistestin. Nyt se kummittelee laukussani. Toisaalta haluaisi testata, mutta pelkään nega tulosta ja ei täällä kylässä ole rauhaa että voisi testata ja jos se plussa tulisi niin miten sitä osaisi olla naama perus lukemilla... vielä olisi pari päivää normaaliin tädin kyläilyyn. ajattelin odotella ainakin tiistai-keskiviikolle. Rinnat tuntuu hieman turvonneilta ´ja ajoittain pakotusta. Pistelyä alavatsalla. Väsymystä. Ajoittain etova olo. (voin myös hyvin kuvitella oireetkin) Vielä ei ole normaaleja menkka oireita ja toivottavasti pysyvät poissa. Eli positiivisissä tunnelmissa ollaan toistaiseksi mutta kauhulla odotan ensi viikkoa mitä se tuo tullessaan.

kp 26/28-30

Vierailija

No nyt toi kone sitten tummensi tuon yhden kohdan, sen piti olla tähtien välissä... No toivottavasti ajatus kuitenkin selviää.

Riltsu

Vierailija

mimmi75: jee, onnea oviksesta. Toivottavasti etova olo on muutkin kuin vatsatautia! zemppiä piinailuun.

piqu: mulla on tässä kierrossa otettu kierukka pois. Itse olen kanssa hieman epäuskova että tärppäisi, mutta kaikki on mahdollista. mulla oli kierukka 4 vuotta.

2poj@anäiti: db db db db db

Hilpsu: toivottavasti pääsen siirtymään odotuspuolelle kanssasi ja päästään talveen yhtä matkaa.

Itse olen kummassakin edellisessä raskaudessa tehnyt testin vasta kun menkat on ollut 2 viikkoa myöhässä. en ymmärrä miten olen jaksanut odotella niinkin kauan. Nyt en varmaan jaksa jos menkat on edes päivänkin myöhässä.

Eilen olin todella väsynyt iltapäivästä ja olisin voinut ottaa päikkärit. Välillä on nälkä kuin hevosella. toivottavasti nämä enteilisivät plussaa mutta voihan nämä olla vain kuvitelmaa. eilen nipisteli oikein kovaa alavatsasta etten todellakaan voinut kuvitella asiaa. rinnat tuntuu jotenkin erillaisilta.

Nyt ei voi muuta kuin odotella.

Vierailija

mulle tulee clomeista aika reilusti noita samoja oireita, tälläkin kertaa niitä oli, kumma juttu.

Mutta en kyllä tyrmää kokonaan sun toiveitakaan!

Riltsu *Mutta peukut pystyyn!

Vierailija

JOllei tule todella kovia raskausoireita.Olen tehnyt tänä vuonna testejä yli sallitun määrän ;) En jaksa enää, ja sitäpaitsi vasta nyt on se kp 29, pitäisi laskea eikä arvailla. Vaikka kieltämättä tällä kertaa testaus pyörii mielessä, kun on sentään mahdollista että olisi onnistunut, vaikka oireita ei ole tai no nyt vihdoin voin sanoa, että rinnat on hieman arat mutta niinhän ne ovat ennen tätiäkin. Joten loppupäätelmäni on edelleen, että tuskinpa olen raskaana.

Pitäisi ureta leipomaan, me mennään illalla katsomaan semmoista 5 viikon ikäistä pikku poitsua, rotinoille siis ollaan menossa, kerran olen vilaukselta pojan nähnyt ja se oli niiiiiin suloinen. Voi olla taas illalla hieman haikeat fiilikset, eikö jo kohta olisi meidänkin vuoro? Toisaalta jotkut ei saa koskaa kokea raskautta, että ei pitäisi valittaa.

Mä näytän olevan täällä alvariinsa nyt, oikea palstahäirikkö!

Rilla-ma-rilla

Vierailija

No, nyt on sitten mahdollinen ovis hyödynetty. "Kamppasin" miehen heti sänkyyn kun tuli töistä. ;-) (olihan se vähän riskaabelia..) Ihme kun suostui. Kai tämä kesä sen tekee. :) Lämmin ilma jne. Mies sanoinkin ettei talvella juuri huvittanut kun oli niin kylmä (sen kyllä huomasin..). Mutta testaan vielä huomenna ovistestillä ihan varmuuden vuoksi. Jos viiva on haalempi, niin ovis on ollut tänään. Puuhiin en enää jaksa ryhtyä ja kutittaakin vietävästi. :-/

Hyvää illan jatkoa! =)

Kp 14/26-30

Vierailija

Tänä aamuna puhtaan valkea testiruutu... Siis ei edes tulkinnanvarainen nega! Ottaa aivoon!!! Eli tätiä odotellaan ensi viikon alkuun, ellei ihmeitä tapahdu...

Mimmi75, kp.26/??, dpo 10 tai 11

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat