Hipsin takaisin tälle puolelle

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Eli takaisin putosin tänne km rv 8, ei taida vielä löytyä pinoa elokuisille kun tuskin heinäkuisten listalle vielä kerkiä kun keskenmeno vuotoa tulee vielä. Kyllä osaa olla melko tyhjä olo ja hivenen pelottaa edes ruveta yrittämään uudestaan mutta sisukkaasti vain eteenpäin mennään.Toivottavasti tuolle elokuulle kerkeisin jo taas mukaan.Sitten kyssäri kuinka moni on onnistunut luket apuna raskautumaan,kun itse sain nyt luket tasoittamaan kiertoa ja tukea antamaan alkuraskaudelle jos nyt raskaudun joskus uudelleen.

Kommentit (7)

Vierailija

Kuulostit kuitenkin ihan positiiviselta jo. Oikein paljon onnea seuraavaan kiertoon ja toivon että ne luket auttaisivat pitämään seuraavan vaavelin matkassa loppuun asti :)

Vierailija

itse 3 km:a kokeneena käytin lugeja MUTTA ei ne auta ketään raskaaksi vaan ylläpitävät jo alkaneen raskauden keltarauhashormonitarvetta, joka syystä tai toisesta on alhainen eikä riitä alkuraskauden tarpeisiin... ja saattaa johtaa keskenmenoon.

Usein terolut on se kaltarauhashormoni jolla tasoitetaan epäsäännöllistä kiertoa ja taas clomit vaikuttaa munasolun kypsymiseen, ne siis edesauttavat raskaaksitulemista, lugethan aloitetaan vasta 3vrk ovulaatiosta, eli silloin on jo mahdollinen hedelmöittyminen tapahtunut!

Näin luget apuna rv35+5 menossa hilimalla!

Vierailija

Kaikki puhuu lukeista...onko kyseessä joku hormoonihoito ja saako sitä ilman reseptiä? Mä painin nyt sit jo toisen km:n kanssa...tai oikeastaan se on takana päin ja tässä pitäisi kolmannelle kierrokselle siirtyä. Ajattelin vaan, että millä perusteilla niitä syödään ja miten auttavat raskauden kulussa.

titi75

Vierailija

Ikävää, kun olet jo raskautunut ja sitten menee kesken...Ota luket vaan avuksi!! Paljon voimia sinulle! Ja tervetuloa tälle puolelle; onhan täälläkin kiva palstailla vaikka tietysti me kaikki sitä vaavia masuun toivotaan! *halauksia*

-mooli

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat