Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

VAUVANI HASSUIMMAT TEMPUT JA VINKEET-pino!

Vierailija

tehdään hauska pino; tähän ylös kaikki hassuimmat vauvasi/taaperosi tekemät temput!

Tämä ei ole temppu, mutta mua naurattaa: Vauva 11 kk alkaa itkemään lohduttomasti, kun näkee MTV:tä tai kuulee radiosta james Bluntin kappaleen you`re beautiful :DD

vauva on siis oikeesti KAUHUISSAAN kun kuulee kappaleen! *tirsk* ei uskalleta enää pitää radiota päällä...;)

Kommentit (10)

Vierailija

Ei päässyt sieltä omin avuin pois, mutta aina piti yrittää mennä uudestaan kun olin ottanut pois... Aika koominen ekalla kerralla, tokalla ei enää naurattanut...

Vierailija

mulla oli 3/4hihainen paita päällä, otin laukusta puhelimen ja kirjoitin tekstiviestiä, mulla on kaks puhelinta niin lapsi otti toisen ja kääri omat hihansa ylös ennenkuin rupes näpyttelemään (näppäinlukko tietty päällä) mietin ensin että miks se kiskooo hihojaan ylös kunnes tajusin että pikkunen varmaan luuli että hihat pitää olla ylhäällä kun kirjoittaa viestiä :D IHANA..<3

Vierailija

lymyilee nurkan takana niin että nenä vaan näkyy, odottelee hissukseen kunnes näkee, että joku katsoo. Sitten pistää koko pään esiin ja huutaa:" Hu-huu!" . Ja tämä toistuu niin kauan kuin joku jaksaa kuurupiilotella! :D

Vierailija

kaivaa pippelinsä vaipasta ja ruutaa pissat mihin sattuu. Sitten hän juoksee luokseni ja huutaa " kammottava pissa tuli" . Selvästi pottailuvalmis, muttei suostu potalle.

Vierailija

mutta " hauskaa" (näin jälkeenpäin ainakin) kun vauva truuttaa kovalla paineella lisää sinappia hoitopöydällä. Lentää ainakin metrin, ellei sitten osu vaipanvaihtajaan.

Uusimmat

Suosituimmat