Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lokalahjat ...synnytyskertomusta pukkaa!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Näin siis meillä ..että ´silloin 15.10 ja 16.10 välisenä yönä heräsin ensimmäiseen kipeeseen supistukseen jotka sitten tulivat yksi toisensa perään heti 7-5 minutin välein.nousin sänkystä ja aloin kellotta kipuja ja pyörittele lanteita pallolla.Pallo ei sitten puolen tunnin pyörittelun jälken tuntunutkaan hyvältä joten kävelin sitten viellä puoltuntia ja sitten siirryin suihkuun.Päätin että odotaan suihkussa muutaman supparin mutta kun toisen ja kolmannen välissä oli enää 3 min. tulin suihkusta pois ja sanoin miehelle että nyt kuteet päälle ja mennään.

Äitini oli muuten tullut Tallinnasta MA 10.loka. meille yllättäen viikoksi.Joten lastenhoito oli järkässä.

Automatka sairaalaan oli yhtä tuskaa.Mutta kestin hyvin.

Kun tultiin kättärille ja päästiin heti synnytyssaliin nii kätilö totesi että laitetaanpas käyrälle ja sitten tutkitaan tilanne alapäässä.

No käyrälle kun pääsin nii sitten tutki kätilö ja tuumasi että joo ..7 cm auki (meille siis syntyi 4 lapsi) ja kysyi että puhkaistaanko kalvot ja minä suostuin sitten ei mennyt kuin 20 min supistellessä ja puuskutaessa kun ooteltiin kunnes kohtunkaulan reuna häviää ja olen se 8 cm auki.Siihen päästyään ponnistin kaksi kerta kontillaan ja olin taivaassa!Ihanaa meillä oli vauva! Koko synnytyksen kesto oli 3,5 tuntia josta sairaalassa ehdittiin olla tasan 48 min.kun mies jo kylvetti pikku pirpanaamme:)Synnyttin taas luomuna kuten kaikki edelliset.Mutta se ei ole mikän mittapuu.

Kotiin päästiin heti maanantaina eikä tarvinut takaisiin lähteä jos kaikki kunnossa.

Nyt neitimme on 3 vrk ikäinen ja syötävän suloinen..kuten jokaiselle äidille se oma nyytti varmasti on!

Uskokaa elämä on sen arvoinen että saa kokea myös äidiksi tulemisen ja isiksi myös!Vaikka kuinka mones kerta on ..niin on se niin erilainen joka kerta.

Onnesta soikea Andromeeda

Kommentit (4)

Uusimmat

Suosituimmat