Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

♥ ♥ KESÄMAMMAT ♥ ♥ keskiviikko porinoihin

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

[color=fucshia][size=4]♥ ♥ Kesämammat 2006 ♥ ♥

[color=darkviolet][size=2]*Charlotte, poika 5kk, LA 2.6

*Liinu80, LA 2.6

*Moppes, poika 5v, tyttö 1v4kk, LA 2.6

*Rosa_81, Vantaa, esikoinen 7kk, LA 2.6

*Lilli81, LA 5.6

*Lydia79, LA 5.6

*Marguerite, tyttö 2v, LA 12.6

*Summersnow, Länsi-Suomi, LA 12.6

*Taikaenkeli, Päijät-Häme, LA 12.6

*Mie77, Helsinki, LA 13.6

*Aapeli, poika /03, LA 14.6

*Miuku_75, poika 2v, LA 14.6

*Miä74, tyttö 1v7kk, LA 14.6

*Tytteli-83, LA 14.6

*Pöhköfantti, esikoinen 1v5kk, LA 15.6

*S@n, Lahti, LA 15.6

*Sylvi2, esikoinen 2v5kk, LA 15.6

*Annamiina, Oulu, poika 3/02, LA 16.6

*Ilzu76, tyttö 1v3kk, LA 16.6

*Minnilotta, LA 16.6

*Moisku75, 2 poikaa 3v5kk ja 1v7kk, LA 16.6

*Vepeli2, poika 2v, LA 16.6

*Babysmile, LA 17.6

*Heppuliina, LA 17.6

*Nasuinen, Espoo, LA 17.6

*Rölli, LA 17.6

*Mirju76, 2 poikaa 2v10kk ja 1v7kk, LA 18.6

*Vane, Kirkkonummi, esikoinen 2v, LA 20.6

*Zatu, Oulun lääni, tyttö 4/02, LA 21.6

*Amanda81, Itä-Suomi, LA 22.6

*Teepa, Satakunta, esikoinen /04, LA 22.6

*Marieela, LA 26.6

*Krisse-79, 2 tyttöä 2v11kk ja 1v2kk, LA ?.6

*Miejavauva, 2 tyttöä 2v9kk ja 9kk, LA ?.6

*Quest955, tyttö 4v, LA ?.6

*Sirius_8630, esikoinen 1v1kk, LA ?.6

*Tuutikki76, poika 2v, LA ?.6

[/quote]

Kommentit (9)

Vierailija

Kiva kuulla,että muillakin vähä muisti pätkii ettei vaan täälä päässä!

Meillä ultrataan kuulemma vasta rv 17-20. (olet onnellisessa asemassa)Varmaan jaksaa odottaa sinne asti. Pitäisköän miettiä yksityistä ultraa?

Lääkäriaika on nyt sitten ensi tiistaina ns sisätutkimus.

Eilen tosiaan rv:t muuttui neuvolassa aika lailla kun niillä on erilainen laskutapa kun näissä laskureissa. Eli olisin kait sitten jo rv 11+4. Luulin olevani rv 8. Vois kait pitää paikkaansa, kun on ollut sellainen olo että aivan kun olisin pidemmällä kuin rv 8. Mutta on aina mutta mukana.

Ja sitten haluaisin myös tietää montako sikiöö on. Itselläni on ollut sellanen fiilis että vois olla enemmän kuin yksi. Mutta voi olla tietty ihan väärässäkin.

Täälä ei sada lunta :( olisi kiva kyllä jos sataisi!

Päivän jatkoja :)

Vierailija

Mä oon kans vähän pyörällä päästäni näissä palsta jutuissa ja en tiiä onko mun tiedot jo jossain päin..?

mut nyt vasta alkaa tuntua että ootan... se laktoosi, joka on vaivannu kahelta muultakin alko sitte tässä pari päivää sitte! Ja siitä ei voi kyllä erehtyä! PRÖÖT!! :-)

Mut onko teillä muilla ollu kylmä raskauden aikana! Mulla ei oo kahelta edelliseltä mut nyt on ihan julmetun kylmä meleki koko ajan! Siis ku meen nukkuu ni saa laittaa kunnolla vaatetta päälle ja viel peitto päällimmäiseks ja ei het oo siltikkään lämmin! Hrrr...

Juu, mut vois lähtä iltapuuhille!

Palataan taas kanavalle tässä kuha keritään!

miejavauva rv 5-7 :-)

Vierailija

[color=maroon]Onhan sinun tiedot tässä listassa. Laitoin LA:n mukaan tuon listan kyhäelmän ;)

[color=violet]Uh. .juu masu toimii miten toimii. En yhtään muista, että esikoista odottaessa ois ollu tällasta. Tosin mitään en sillon kirjannu ylöskään ja kun on hatarapää niin paljo on varmaan unohtunukki.

Palelee ja hirveesti. Villasukat on yleensä aina iltasin jalassa ja nytkin viltti korvissa tässä istun saunan jälkeen. Ja iltatoimissa hippasen ja viuhahtelen niin en meinaa millään sulaa peiton alla :)

[color=maroon]Sattu akalle tapaturma. Leikki autolla keittiössä ja jotenki kompastu kontatessaan mattoon (ite näin kerto) niin jysäytti suun lattiaan :`( Ylähuuleen tuli jälkee, mut ei onneks menny hampaat läpi. Toinen yläetuhammas vähän heiluu. Soitin sitten " meidän" hammaslekurille kotiin ja nyt sit tarkkaillaan pari päivää tilannetta. Maitohampaita ei aleta poistaan ellei ne mee ihan säröille. Särkylääkettä annoin, että ois parempi olla kylmähoidon jälkeen.

Mulla sit tekee pahaa nähä verta. Polvet tutisee. Tai no joo, mut se tietää joka ei kestä nähä verta.

Vierailija

[color=violet]Ja kiitos, mutta ei kiitos pysyn täällä, jos vain porukkaa on. Mites on onko meitä?

[color=maroon]Kävin tuossa välissä hakemassa tytsyn hoidosta. Satelee vettä. Sais jo sitä lunta tupruttaa mun puolesta.

[color=violet]Huolettaa, kun oireita on jotenkin niin vähän, jos ollenkaan. Silmät on väsyneet, vaikken mitenkään nuutunut nyt ole. Yksi ukon sukulainen kyllä aina sanoo, että näkee silmistä kuka odottaa. Tätäköhän se meinaa, että silmät on jotenki väsyneen oloset. . .

En vieläkään oo soittanu neuvolaan. Kun pahoinvointia ei oo niin tätä juttua ei vielä sisäistä. Tänään kyllä yritin aatella " koko" ajan, ett mä oon raskaana mä oon raskaana, etten epäilyilläni sais hommaa meneen kesken. Mitään järkee? Nyt pyörähti viides viikko, jospa ne Oireetkin kohta tosissaan alkaa.

Zatu rv 5

Vierailija

Zatu kyllä kaikki voi olla hyvin vaikka ei olisikaan oireita. Olen kuullut tutuilta jotka ovat odottaneet toista lasta että harvemmin toinen raskaus on yhtään samanlainen. Monella on voinut olla helpompaa tai sitten vasta vuoroisesti vaikeampaa. Kuulut ehkä siihen helpompaa raskauskategoriaan ;)

Itselläni on tämä päivä ollut todella huono. aamu alkoin sillä että oksennus tuli suuhun ja kun pääsin vessaan niin eii oksettanu enää. Töissä sitten taas alkoi palaverissa tekeen huonoa,mutta onneksi ei tarvinnut lähteä oksentamaan. Pääni on ollut kuin seula viime aikoina. Tänäänkin palaveri aika sanottiin minulle, mutta unohdin sen heti sain käydä kysymässä että mikäs aika se nyt taas olikaan. No ei siinä vielä kaikki unohdin sen ajan vielä kaksi kertaa uudestaan ja kolmannella kerralla kun olin taas kysymässä samaa palaveri aikaa niin pomo vähän ihmeissään sanoi sen ja katsoi kummasti. (en ole vielä kertonut töissä) joo että niin vahvasti menee!

Tsemiä kaikkille

Vierailija

[color=violet]Yks yö pomppasin penkoon työhousujen taskuja, kun olin ihan varma, ett olin unohtanut yhden asiakkaan avaimen sinne. Ei sitä siellä ollut ja seuraavana päivänä asiakkaan tykö mennessä avain oli siellä piilopaikassa missä pitikin. Nyt yritän oikeen ajatuksen kanssa tehdä hommia, mut saapa nähdä :)

[color=maroon]Ihanaa yrittää sadella ensimmäisiä lumihiutaleita!! Tyttö huutaa JIPIIII!! :D Ja kysyy miksi sitä ei sada paljon. Luuli kai, että lumisateen alettua sitä on kerralla maavalkosena.

[color=violet]Siksi kai mä tätä suht hyvää oloa kammoan, kun viimeksi oli tuulimuna ja oireita ei pahemmin ollu. Tai oli ja oli, mut jälkeen päin mietin että se ei ollut samanlaista odottamista kuin tyttöä odottaessa. Oksensin pari kertaa, mutta rinnat ei pahemmin " haitanneet" ja kaikkee sellasta. Pitänee soittaa tän viikon aikana neuvolaan ja kysyä kuinka pian pääsen käymään. Muistaakseni nyt on mahdollisuus päästä aiemmin. Mut eipä tuo ennen rv 8 kannata mennä. Täällä onneks ultrataan samantien neuvolassa ja aika usein muutenki. On pienen paikkakunnan tk kyseessä.

Uusimmat

Suosituimmat