Tuli tuosta Parisuhde-palstan anoppikeskustelusta mieleen, kun

Vierailija

siellä eräs kirjoittaja kertoi kuinka hänen lapsettomuustaustansa juoruttiin pitkin sukua anopin toimesta, mutta tyttären lapsensaantiongelmista oltiin hiiren hiljaa... Kuinka monella muulla on tämä sama ongelma, että anoppi juoruaa miniän negatiiviset asiat pitkin kyliä, mutta omien lasten ikävistä asioista ei kerrota edes muille lapsille!

Nostan itse ensimmäisenä käteni. Anoppi on suoraan sanonut, että perheen vähän ikävämmät asiat tulee pitää perhesalaisuutena. Huom! Tämä ns. ikävä asia saattaa olla niinkin vähäpätöinen kuin pitkäksi ja kosteaksi venähtänyt saunailta appiukon kanssa - ettei katsos kukaan pitäisi alkoholistina joten tuollaisistakaan ei mainita. Puhumattakaan siitä, että tytär ei päässytkään haluamaansa opiskelupaikkaan, tästä asiasta ei kerrottu edes miehelleni oma-aloitteisesti!

Mutta minun asioistani mitkä on valitettavasti saanut tietoonsa, voikin sitten puhua koko suvulle! Esim. hyvin henkilökohtaisista terveyteeni liittyvistä asioista tietävät varmaan kaikki....

Jotenkin kiehuttaa, olen kuitenkin pitänyt asian sisälläni, enkä sanonut mitään. En tiedä pitäisikö.

Kommentit (1)

Vierailija

asioita ääneen julkisesti esim. sukujuhlissa tms. ja ihmettele että ettekö te tienneet jo jos asia herättää ihmetystä tms. Sano että luulit anopin kertovan avoimesti asioistaan kun on kertonut kaikki sinunkin asiasi hyvin avoimesti eteenpäin. Saapa nähdä sitten minkä värin se anopinkin naama ottaa!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat