Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei pitääkö siis käsikarvatkin sheivata?

Vierailija

Onko jotenkin noloa, jos naisella on karvoja käsivarsissa? Ei välttämättä tummia, mutta semmoinen "pörröinen turkki", mikä tietyssä valossa näkyy selvästi. En muista koskaan nähneeni käsissä pöheikköä huolitellun näköisellä naisella, mutta enkö vain ole kiinnittänyt huomiota asiaan? Sheivaako ne niitä? Terälläkö ne voisi poistaa vai mitenkä?

Kommentit (11)

Vierailija

Jos mustia&pitkiä karvoja, varmaan jokainen sheivaa/sheivaisi.

Itselläni vaaleita karvoja/haituvia PALJON...! Ja ihan ranteista olkapäihin saakka;) Talvella en todellakaan ajele, mutta näin kesän kynnyksellä alkaa miettiä pitäisikö...

Karvoja ei juuri näy (ellei katso läheltä) mutta jos valo tulee "takaa" niin silloin koko "komeus" erottuu selvästi. Ja kun rusketun, niin valkoiset karvat näkyvät paremmin "tummaa" ihoa vasten.

En haluisi ajella, koska minusta on luonnottoman näköistä jos käsivarret ovat silkin sileät. Joten en osaa vastata, itsen pohdin täällä samaa...;)

Vierailija

Laajasta ystäväpiiristäni tulee mieleen vain yksi nainen, jolla on tuuheampi vaalea karvoitus käsissä, ja hänkään ei sheivaa. Turhaa hommaa, sanon minä.

Vierailija

Ja siis käsikarvat kasvaa takaisin niiii-in hitaasti, ettei mitään järkkyä siilivaihetta edes tule. Vaaleat, huomaamattomat käsikarvat ookoo, mutta kyllä tosi monella naisella ihan järkyn näköiset kädet.

Vierailija

Eli en ajele kun en edes itse erota niitä kunnolla :) Sitä paitsi ku kerran ajaa saa aina olla ajamassa, karvankasvu tunnetusti kiihtyy jos menee ajelemaan.

Vierailija

Käsivarret oikeastaan näkyvät musta huomasttavasti useammin kuin sääret, joten sikäli olisi vähän epäloogista sheivata sääret mutta jättää käsivarret pörheiksi.

Käytännössä mulla on kuitenkin niin harvoja yksittäisiä pikku karvoja käsissä, etten rupea niihin koskemaan. Jos joku yksittäinen nousisi kovin näkyvänä esille niin voisin ehkä nyppäistä sen irti.

Vierailija

Karvat on tuuheat ja pitkät, mutta onneksi vaaleat. Joskus teininä tuli sheivailtua, mutta enää en jaksa. Eipä nuo minua häiritse, jos muita haittaa niin se ei ole minun ongelmani. Säärikarvat on paksut ja mustat, joten niiden poistaminen on paljon tärkeämpää.

Vierailija

Muistan kun joskus 16-17 vuotiaana hyvä frendi alkoi sheivaamaan käsikarvoja, olin ihan järkyttynyt. Kyllähän niitä saa sitten kokoajan olla ajamassa, ja sänki on oikeesti kamalan tuntuinen ja näköinen. En kyllä suosittele. Itse olen tyytynyt katselemaan käsivarsikarvojani, en niille kyllä mitään alkais tekemään.

Vierailija

Mulla on oikeasti tummat ja pitkät käsivarsikarvat, ja poistan ne epillaattorilla. Sheivaamista olen yrittänyt, mutta sänki on miljoona kertaa rumempi kuin ne alkuperäiset karvat.. Harkitse TOSI TARKKAAN haluatko ruveta niitä karvoja poistamaan, käsivarret kun ovat todella näkyvä osa.. Siis sänki paistaa kilometrin päähän. Eikä tämä epilloiminenkaan mikään ihanneratkaisu ole.

Vierailija

Mulla ei ole paljon käsikarvoja ja sheivailen niitä silloin tällöin jotenkuten. mitään kamalaa sänkeä ei tuu koska käsikarvat ovat sen verran hentosia.

Vierailija

Luulisin, että nämä karvat ovat niin hentosia, että sellaista sänkeä kuin esim. kainaloissa, ei varmaankaan tulisi. Nämä on siis tosi pehmeitä ja vaaleita karvoja, mutta niitä on PALJON ja ovat aika pitkät. Etenkin silloin, jos joku tuulenpuuska tulee ja nousee kananliha, on käsien karvapörröefekti hyytävän merimieshenkisen näköinen!

Tuotakin olen ajatellut mitä edellinen vastaaja kirjoitti, että on varmaan vähän hölmön näköistä, jos sääret ovat sileät, mutta käsivarret rehottaa. Ehkä olisin huolitellumman näköinen, jos ajelisin. Taidan uskaltautua kokeilemaan, kun ei ole tulossa mitään juhlia tms. kriittistä esiintymistä lähiaikoina. :)

Uusimmat

Suosituimmat