Viikon 41 IVF/ICSI:läiset hoi!!!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Niin,millaiset olot on kanssapiinailijoilla? Meillä siis toinen ICSI josta saatiin aikaiseksi 7 hedelmöittynyttä munasolua,kaksi siirrettiin torstaina ja 5 pistettiin pakkaseen. Kaikki alkiot lääkärin mukaan hyvälaatuisia,siirretyt 4S2.

Lugeista huolimatta olossa ei oikeastaan ole mitään mikä herättäisi suuria toiveita onnistumisesta,vähän tuntuu aamuisin kipuilua kohdussa mutta ei väsytä eikä rinnat oo arat tmv. Missä vaiheessa muilla ilmaantuu jotain tuntemuksia? Mulla takana vain pari keskenmenoa rv8 ja rv11 vuosia sitten eli en muista miltä pitäis tuntua vai pitäiskökään vielä tässä vaiheessa.

Liittykääs muut joukkoon!

eternal pp6(vai 7,mistäs se lasketaan?)

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Kiva että piinailijoita löyty tähänkin=) Mulla ollu parina päivänä nyt menkkakramppeja mut mitään ei näy eli ei kai ainakaan vielä tapahdu... Oireita ei kyllä varsinaisesti ole,siis mitä ei vois laskea Lugesteronin ansioks,ei väsytä ihmeemmin. No,ei kai auta kun odotella,eiköhän ne menkat maanantaina ala jos on alkaakseen normaalisti,sit voiskin jo alkaa suunnitteleen testausta jos ei mitään näy=)

MrsB,otan osaa,mutta häntä pystyyn,kyllä se sun vuoroskin tulee vielä!

-eternal pp8-

Vierailija

Mulla on tullut todella paha mieli kaikkien nega -uutisista, mutta tämä iski aika pahasti, kun mun oireilut on olleet niin samankaltaisia CoffeeCupin kanssa...

Syksyn alussa todella rajusti plussanneessa pinossa vedin itse negaa ja silloin tuntui pahalta - nyt tunnen jokaisen nega -kortin saaneen kanssa tunnen mieletöntä surua... :-(

Oma piinailu vielä jatkuu. Mun Pregnyl luteaalivaiheen hoidon takia en saisi ottaa testiä vasta kuin PP14 (keskiviikkona) aikaisintaan (lääkärin mielipide). Oikeasti hoitaja haluaisi, että tekisin testin vasta PP19 !! Niin pitkälle en kyllä jaksa odottaa... Varmaan teen sen jossain sillä välillä...

Ja vielä kerran onnea kaikille plussanneille!!

Vierailija

Eli pientä lämpöilyä (noin 37.0 - 37.2), rinnat vähän aristaa...

Hajut ei tunnu, mutta mua taas puolestaan väsyttää ihan tajuttomasti - nukkumaan pitää mennä jo puoli kymmenen.

Luget (tai raskaus!) on pitäneet kyllä kaiken vuodon poissa, joten ainakaan mihinkään tiputteluun tämä vauvahaaveilu ei ole vielä päätynyt :-)

Untakin näin, että työntelin rattaita ulkosalla - toiveajattelua - ja sen jälkeen kävinkin jo katselemassa vaunuvaihtoehtoja pingpong:ista netistä... Heh, varsin ajankohtaista vai mitä?

Mulla siis menossa PP11.

Vierailija

Itse pelkään että samoin käy :( Aamulla kävin verikokeessa ja nyt toivon enemmän kuin ' mitään koskaan ikinä' että tulis plussa. Vähän ois semmonen olo että vois tärpätä, kun painontunnetta mahassa on, mutta kun aina kuitenkin haluaa varmistaa että ei leiju liian pilvissä :S

Odotellen tulosta,

CC +pikkugee pp12

Vierailija

Harvinaisen huonoa tuuria kun kukaan meistä ei tällä kertaa plussanut..

Täällä on jo toivuttu nega-järkytyksestä ja mietitään jo seuraavaa vaihetta. Täytyy soittaa huomenna hoitajalle ja kysyä jos päästäisiin jo seuraavassa kierrossa pas-siirtoon.

Eternal, mulla on jäänyt myös sellainen kuva että julkisella ei perehdytä paljoa itse potilaaseen. Meille on tehty 1 ivf julkisella ja 2 yksityisellä, ja jäi kyllä tosi huono kuva julkisesta. Siellä tehtiin ainakin meidän kohdalla muutama töppäys ja muutenkin se hoito oli aika välinpitämätöntä liukuhihnatyötä ja se näkyi kyllä meidän hoitotuloksissakin.

Meillä jäi pakkaseen 8 alkioita, kaikkia tuskin päästään siirtämään kun meillä ei alkiot kestä kovin hyvin pakastusta/sulatusta, toivottavasti niistä edes yksi jaksaisi sinnitellä loppuun asti, ettei tarvis loputtomiin näissä hoidoissa pyöriä.

Vierailija

Tulin tänne katsomaan tilannettasi, eikä ollut mukavia uutisia, nyyh!

Vaikeaa on löytää sanoja, tilanne on hirveä. Niin paljon toiveita ja odotuksia, ja sitten vedetään matto jalkojen alta! Jaksamista! Uskon että vielä on teidän vuoro, ihan varmasti ((lohtuhali))

Hilmis

Vierailija

näin se on että veritestiin on uskominen :(

ei nimittäin ollut mitään yritystä edes :(

katsellaan taas, millonka sitä jaksais taas samaan rumbaan lähteä..

lähinnä henkisesti :(

TSEMPPIÄ NIILLE JOILLA ON TOIVOA VIELLÄ :)

Vierailija

Testasin nyt PP14, ja negaa oli.

Jos oikein mikroskoopilla katsoo ruutua, niin haalean vaalea viivahan siinä voi olla, mutta kyllä PP14 pitäisi olla jo täysi plussa, jos on ollakseen, vai onko jollakin toisenlaisia kokemuksia?

Ylipäänsä kuinka paljon variaatiota voi olla sillä, koska alkio kiinnittyy, ja koska se alkaa tuottamaan HCG:tä?

Kysyn, koska menkoista ei ole tietoakaan, rintoja edelleen aristaa... Eli onkohan nyt vaan lugeista johtuva juttu ja heti, kun jätän luget pois niin menkat alkaa, rintojen aristus loppuu, lämpö laskee jne.?

Olin aika varma plussasta, mutta näin kävi :-(

Vierailija

Menkat alkoi lugeista huolimatta torstaina eli eipä tarvinnut uutta testiä käydä ostamassa.

Onko kellään muulla samaa tunnetta kun mulla että julkisella puolella lääkäri tekee vaan työnsä eikä perehdy potilaisiin yksilöinä? Mulla tää on toinen ICSI julkisella jota ennen IVF yksityisellä,silloin alkoi raskaus tupla-annoksella lugeja ja meni siis kesken rv11->tuulimunaraskaus. Tämän jälkeen kaikkien siirtojen jölkeen lääkitys ollut pienempi ja aina negaa. Ois aika noloo pyytää lääkärin vaihtoa ja varmasti hoidot viivästyis.

Mitenkän muilla jatko,onko PAS:iin menijöitä vielä tän vuoden puolella? Kuinkahan pitkään joulukuussa vielä on julkisella puolella väki töissä eli ehtiikö vielä PASiin viikoilla 49-50? Kysyn tietty hoitajalta heti maanantaina mutta josko joku jo ois kyselly. Toivottavasti meillä pakkasukot selviävät siirtoon,jäi sentään 5 kpl. Pakastetaankos niitä uudestaan jos joudutaan useammasta oljesta sulattamaan siirrettävät?

-eternal-

Vierailija

Meillä siis punktion jälkeen hyperiä, mutta siirto tehtiin silti.

yksi alkio siirrettiin kohtuun. kylmä on kokoajan ja nukkuakkin vois aika paljon, tisseihin en edes minä saa koskea. 17 munasolua, 14 hedelmöitty 7 jatko jakautumista, yksi siirrettiin ja kuusi meni pakkaseen.

pp lasketaan niin, että siirtopäivä on pp 0

CC pp6

Vierailija

Täällä meinaa mennä hermot tämän piinailun kanssa, välissä tuntuu ettei tästä taaskaan tuu mitään ja välissä taas on sellainen olo niinkuin olis jo raskaana. Torstaina siirrettiin kaksi alkoita, ja täälläkin ollaan jo siis puolessa väliä piinailua. Oireita ei oo muita kuin vilunväristyksiä ollut pari päivää, siinä kaikki. Raskaustestikin on valmiina kaapissa odottamassa, siellä se on ollut jo viimeisen vuoden ajan ja oon päättänyt säästää sen testin plussausta varten. Viime hoidoissa en oo päässyt testaamaan kun menkat on aina ehtineet alkaa ennen testauspäivää, joten tuo testi on sen vuoksi jäänyt käyttämättä.

En vaan millään jaksa usko että tämäkään hoito onnistuisi, on jo niin monta hyvää hoitoyritystä takana ja niistä kaikista on tullut negaa. :(

Vierailija

Teinpä sit kuitenkin eilen testin kun tuli työrupeama loppuviikoksi ja ajattelin josko säästyisi lugejen kanssa ronkkimisella jos ei tarvista ole.... Mutta mutta,eipä ollutkaan oikeesti pissahätä eli tikkuun tuli vain pieni suihku ja kesti kauan ennenkun imeyty edes testi-ikkunaan asti. Osaiskoos joku varmuudella kertoo onko kuinka " must" että sitä virtsaa tosiaan on riittävästi tikussa? Negaahan se näytti mutta josko siihen ei vaan menny sit tarpeeks? No,nyt käytän lugeja kunnes ehdin käydä ostamassa uuden testin,toi oli viimeinen netistä tilaamani Vilja-testi. Mitään vuotoja ei ole kuulunut eikä olossakaan ole mitään mikä viittaisi kumpaankaan suuntaan,HÖH! No,piinailenpa edelleen=)

-eternal pp12-

Vierailija

Eli pp13 ja puhdasta negaa näyttää täälläkin. En tosin muuta odottanutkaan, kun aamulla tuli jo tuhrua ja menkkaoireet on jo pari päivää olleet selvät. Koville ottaa, vaikka vasta eka yritys olikin. Kaikki tuntui menevän niin hyvin :( Nyt sitten vaan mietityttää, että mikä ihme meni pieleen ja tuleeko tästä koskaan ikinä mitään. Varmaan tuttuja tuntemuksia kaikille negan saaneille...

No, kaipa ne itkut on kohta itketty ja uskaltaa taas katsoa eteenpäin ensimmäiseen PAS:iin. Lohdutushalaus ja voimia kaikille joilla ei tällä kertaa tärpännyt!

Vierailija

Testasin tänään pp12 negan. Kyllä se olisi jo pitänyt näyttää plussaa, joten se siitä sitten. Vuoto ei ole vielä alkanut, mutta alkaa varmaan minä hetkenä hyvänsä.

Tämä oli jo kolmas Ivf, en enää ymmärrä mitä tässä pitäisi tehdä. Miehelle en vielä kertonut tästä negasta, en millään haluaisi murskata toiveita. Mutta pakkokai se on kertoa. Pakkasessa on muutama satsi alkioita, mutta nyt tuntuu että mitta on täynnä eikä enää jaksa tätä paskaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat