Mitä isälle lahjaksi 1. isänpäivänä?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Meillä on komea 5-kuukautinen nuoriherra ja jotakin kivaa haluaisin keksiä puolisolleni 1. isänpäivänä. Jotenkin nyt ei ne kalsarit ja alusvaatekerrastot oikein natsaa :)

Mitäs te olette keksineet?

Ideoista kiitollisena Hanna

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Minä luin aiemmin täältä samanlaisen ketjun ja sain hyvän vinkin, valokuvakirja! Osoitteessa www.ifi.fi voi tehdä itse omista valokuvista (digi) kirjan, valita monista vaihtoehdoista mieleisen kannet ja sivut jne.

Toimitusaika on 3-4vkoa, minä tilasin viime viikolla joten juuri ja juuri ennättää jos menee se 4 vkoa. =)

Vierailija

Meillä pikku-mies syntynyt helmikuussa 05, eli nyt pitäisi keksiä isille joku oikein mieleenpainuva lahja.... mutta kun ei oikein keksi mitä!!!!

Minä sain ensimmäisenä äitien päivänä niin mieluisam lahjan =)

Mieheni oli rakantanut takapihallemme terassin ja sitten vielä ostanut pihakalusteet siihen!!!!! Nyt paineita mitä mä sille keksin!?!? HeLp!!!

Eli apua kaivataan täälläkin.... IDEOITA?

Vierailija

kipsiin valettuna. Ostin valmiin setin Stokkalta, maksoi törkeät 49 euroa. Samanlaisenhan voi tehdä valmiisiin kehyksiin kun poistaa lasin. Askartelumassa tai itsetehty taikataikina ovat varmaan helpompia työstää kuin kipsi.

Vierailija

bodyt joissa lukee " isin tyttö" ja " isin poika" . Tietenkin isälle jokin henk.koht. juttu myös. Ylpeäksi mies kuitenkin tulee sellaisista viesteistä!

Laittakaa lisää ideoita tulemaan! :)

[color=blue][size=5]♥[/size][/color]

Vierailija

ja mietin lahjaksi jotain mitä hän itse haluaa.

Eli meillä lahjaksi tulee Isi kulta - kirja, star wars 4 dvd:n paketti, tytölle päälle I love dad paita ja sitten teen miehen mielen mukaisen herkkuamiaisen.

Minnis

Vierailija

Sain yhdestä lukemastani kirjasta idean ;) Ajattelin laittaa jonkun pienen lahjan ja siihen mukaan aamu-uni -lippuja, esim 5, jotka voi käyttää milloin haluaa. Siis laittaa vaikka makkarin oveen edellisenä iltana niin toinen tietää että pitää antaa nukkua seuraavana aamuna niin pitkään kuin haluaa. Aika jees olis omastakin mielestä... vaikka sunnuntaiaamut onkin automaattisesti mun nukkumista varten.

Toinen hyvä idea on lahjakortti kosmetologille tai mani- tai pedikyyriin! Ainakin mun mies arvostais sellaistakin. Onhan se niin että kauniit kädet on se ensimmäinen käyntikortti minkä annat...

Vierailija

" isin poika" -paidan tilasin juuri äsken, kun tajusin, että isänpäivään ei ole enää kovin pitkä aika.

Jotakin muuta pitäisi vielä keksiä.

Vierailija

t-paidan, johon painoin vauvan jalanjäljet. Mies tykkäsi, eikä maksanut paljoa. Paita vieläkin käytössä, vaikka nyt jo kolmas isänpäivä tulossa...

Kareen & pojat (2v4kk ja 10kk)

Vierailija

sai ekana isänpäivänään hifk-sukat ja vauva pikkiriikkisen hifk-paidan, ja kipsiin valetun vauvanjalan kuvan. viime vuonna sai pojan kädenkuvilla painetun taideteoksen ja hifk-avaimenperän.

kääk, olen tainnut kehittää tästä jo perinteen ;-) mies odottaa varmasti taas jotain hifk-kamaa...

Vierailija

Toi passikuvajuttu olikin kiva vinkki, kiitos vaan! Mun mies tarttis uuden lompakon ja voisin sinne sit valmiiks laittaa meidän yhteiskuvan.

Vierailija

Tuolta spreadshirtin sivuilta saa kyllä tilattua t-paidankin omalla valokuvalla, jos vain on omalla koneella valokuva. Oikeassa reunassa on kohta " lataa luonnos" ja sitä kautta voi ladata kuvan omalta koneelta ja painattaa sen t-paitaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat