Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~*~*~HELMIVAUVAN KUUMEILIJAT, VIIKKO 23~*~*~

Sivut

Kommentit (83)

vauvaksi
Seuraa 
Liittynyt10.4.2005

No jo on ollut niin kiire aamu etten ole tänne ehtinyt kirjoitella...

Mutta siis täti ei tullut, vaan plussa tuli! Uskomatonta ja pelottavaa! Olen samaa mieltä Joien ja Tikrun kanssa että stessittömyys on tärkeää. Itse tässä kierrossa join omenaviinietikkaa ovikseen asti ja foolihappoa olen itseasissa syönyt jo aika kauan. Mutta tärkeintä tässä kierrossa on ollut se, että olen lisännyt liikuntaa, myllännyt puutarhassa ja pinnistellyt opiskelijan ja töiden kanssa, joten aikaa tähän vauvakuumeeseen ei ole jäänyt.

Mutta hohdokkuutta varjostaa kyllä suunnaton pelko, sillä näitä plussaamisia on tapahtunut aiemminkin tässä kevät/kesähormoonihuuruissa... eli 06/07 plussasin ja km rv 6 ja 06/06 plussasin ja km rv 12+...

Peukutuksia kaikille meille ja plussaneille onnea!

-vauvaksi-

Vierailija

Onneksi olkoon vielä Nippara!! =) Kyllä se totta on. :) Kaikkea hyvää sinulle.

Onnea plussasta myös Joielle! =) Välillä unet pitää paikkansa. :))

Harmi Daim tuosta vatsataudista. :( Toivottavasti paranee pian.

Minä olin viime talven jatkuvasti flunssassa ja kyllä otti pattiin kun tiesin,että se voi huonontaa raskaaksi tulo mahdollisuuksia.

ON: Jomottaa toisella tapaa alavatsaa kun yleensä, niinkun laajemmalta alueelta eikä jomotus meinaa helpottaa ollenkaan. Ovis ilmeisesti tapahtuu? Olen yrittänyt olla ajattelematta koko asiaa, mutta eipä ole onnistunut. :-/ Olen yrittänyt keksiä myös jotain muuta tekemsitä, mutta tämä vauvan yritys on vaan mielessä. Tässä kotona kun vaan on, niin ajatukset pyörii samoissa asioissa.

Eilen oltiin mieheh kanssa syömässä. Oli tosi mukavaa pitkästä aikaa. :) Huomenna oma meno (harrastuksen), joten silloinkin vähän jotain muuta tekemistä tiedossa.

Hyvää viikkoa! =)

Kp 16/26-30, yk 10

P.s. Eilen oli varmistuspuuhailu yöllä, mutta se ei onistunut kun kunto loppui kesken. Joten nyt jäi puuhailut kokonaan tuon kp 14 varaan. Eipä ole toiveet kovin korkealla... :-(

Vierailija

On pakko tulla kommentoimaan tänne:)

Ensiksikin suuren suuret onnittelut kaikille uusille plussanneille!! Valtava määrä, tosi hienoa! Kyllä sillä keväällä taitaa olla asian kanssa tekemistä... :)

Joie, kun luin sun kirjoituksen, aloin miettimään tätä omaa kiertoa josta raskauduin. Sama kuin sulla!! Siis eka kierto missä EI greippimehua tai ovistikkuja!! Ja kp:t yritin loppukietoa lukuunottamatta ihan täysin unohtaa! Stressittömämpää oli, ja seksikin maitui ihan erilaiselta kuin ovistikut toisessa kädessä:)

Pistää vaan ihmettelemään, että NÄINKÖ iso merkitys tuolla stressillä tosiaan raskautumiseen on.

Plussatuulia helmikuisille,

tikru08 rv 5+2

Vierailija

Enpä ole kohta pariin viikkoon täällä kerennyt käymään, ja vaikka mitä on sinä aikana ehtinyt tapahtua!!! ihan uskomaton tosiaan ollut tämä viikko!:)

ONNEA kaikille plussanneille!!! <3

sivri: mulla ihan sama tilanne kun sulla. yritys aloitettiin noin toukokuun puolen välin paikkeilla, ja pillereitä söin kanssa 3 vuotta. Mikäs sinulla nyt on tilanne?

ON: itselläni on kp 29 jo meneillään..mutta ei saa liikaa innostua koska kierto voi olla ihan mitä sattuu näin pillerieden jälkeen..tekisi mieli kohta jo testailla jos ei menkkoja kuulu..mutta en tiedä kannattaako se kun kierto on varmaan ihan sekaisin..:( toivon tietty että näin ei olis! niin joo, ja kerran jo testasin eilen, eli kp 28..mutta negaha se tietysti oli, olin vain niin malttamaton :D

Plussatuulia kaikille!!!! <3

Vierailija

Hei,

Mä siirryn tästä maaliskuisiin, tänään nimittäin alkoi kuukautiset... :( Heti aamusta oli sellasta menkkamaista kouristelua alavatsalla ja nyt WC:ssä käydessä huomasin, että kyllä ne kuukautiset vaan on alkaneet. Aika synkät on fiilikset tällä hetkellä. Vaikka toisaalta olinkin jo vähän arvellut, ettei nyt ole tärpännyt. Joka kierrossa sitä kuitenkin toivoo niin hartaasti. Ja nyt vielä kun pupuiltiin miehen kanssa joka päivä kp 11-21...

Taidan pitää nyt vähän taukoa palstailusta, jos saisi ajatukset välillä johonkin muualle.

Pahoittelut Tannille tädin tulosta :/ I know how you feel.

Plussaonnea teille muille!

-riikka- kp1/29-30

Vierailija

Uusi viikko, uudet kujeet!?!?

Kuinka moni piinailee? Kuinka moni bongaa ovista?

Oikein paljon plussatuulia ja tärppionnea kaikille helmikuisille tälle kesäkuun ensimmäiselle viikolle!!!

Linkki viime viikon keskusteluihin:

Vierailija

Hätäilen tämän oviksen kanssa taas... Tänä aamuna tuli vahvampi viiva, mutta ei kovin paljon paksumpi ole, mutta kyllä sen voi tulkita ovisplussaksi. Silti vaan mietityttää että eikö ovis tapahdu kunnolla. Höh. Aina saa olla huolisaan. :-/ No, mutta eilen on puuhailtu ja jää varmaan siihen. Tänään on miehen synttärit ja mennään kahdestaan syömään, että jos illalla sitten olisikin jotain mahkuja.. ;-) En tiedä.

No, tällaisi pohdintoja.

mimosakukka: Hyvää reissua! :) Ja pidetään peukkuja ettei täti tule. bd bd bd bd!! =)

Tsemppiä kaikille! =)

Kp 15/26-30, yk 10

Vierailija

...Pitkä odotus on päättynyt. Toiovotaan että kaikki menee hyvin ja pikkuinen pysyy matkassa. :)

Ja onnea myös Miina75!! =) Luin vähän huionosti viestit aamupäivällä ja huomasin vasta että sinäkin olit plussannut. :)

Ovis hyödynnetty jo (miehen "kamppaus" kun tuli töistä). :) Jos se siis oli kunnon ovis tänään, kun testi ei näyttänyt vahvaa viivaa. Aion tikutella vielä huomenna, mutta sitten riittää. En jaksa enää ryhtyä puuhiin, ainkaan huomenna siis. Nyt on puuhailtu kp 10, 12 ja 14, joten eiköhän sen pitäisi jo riittää.

Hyvää illan jatkoa! =)

Kp 14/26-30

Vierailija

Onnea kaikille plussille, varsinkin Nipparan muistan.. Jos täällä vielä seurailet. On mennyt melkein koko viikko ohi ja nyt kerralla luen kaikkia, niin en kaikkia erikseen muista, anteeksi..

Kesän kunniaksi erikoiset työvuorot ja siksi meinaa koko viikko seota. Leipurina olen ja voitte arvata että sopivan lämmintä riittää..

Alkaa odotus täälläkin, ma tulee kp 28 ja voi alkaa odottaan menkkoja tai muuta, OLETTAEN että kierto olisi 28 pvää, mistä ei tietoa.. Oireita ei mihkä suuntaan, ekat kaks olen tienny jo ennen testausta että tärppäs.. Tosin ei tässä paljoa ole miettimään ehtinykkään, puuhailtu kyllä ollaan yritetty kp 13:sta eteenpäin 2-3 pvän välein, jos sit riittäis..

Mulla kyllä aina luomuna noi kierrot heitelly tosi pahasti, et jotenki haluan ajatella jos venähtäs ja kuitenki tärppäis.. :) Tulipa omanapaista taas..

Tsemppiä kaikille, paljon plussia vielä helmikuun loppuun!!

tanja, kp 25/??????

Vierailija

Tai oikeastaan haamujen haamu. Muutaman tunnin rakossa olleesta pissasta testasin. Ehkä aamulla olisi saanut selvemmän tuloksen, mutta haalea haamu se on!

-Joie kp 27/23-27

Vierailija

..tuossa varmistuspuuhailussa kun kunto loppui, että väsytti liikaa. Sitä ne 5 tunnin yöunet tekee. Kun kahtena aamuna olen jostain syystä herännyt jo klo 5 aamulla enkä ole sitten saanut unta.

Vierailija

Nyt olis tällä viikolla itelläkin piinaviikko, vaan ei kerkee piinailemaan, kun on tuo 10-viikkonen koiravauva täällä kotona. Nyt se väsähti, niin kerkee koneellekkin tulla istumaan.

Joo, ne mun ovistikkuttelut meni päin jotain, kun jäi pari päivää väliin, niin ajattelin että en tuhlaa niitä jos ovis olikin siinä välissä, kun en testannu.. En oo muutenkaan stressannu tätä asiaa yhtään, kun on kesäloma ja toi pikku hauveli :):):):)

Kauheasti plussaonnea kaikille ja oviksen metsästäjille tärppionnea!!!!

- tanni - kp 26/26-30

Vierailija

Paljon onnea plussasta V80! =)

Eilen siivosin niska limassa, kun tänään vietettän yhdistettyjä miehen ja hänen poiknasa synttäreitä. En olis kyllä jaksanut enää, kun yhdet vieraat kävi jo viikko sitten ja pitkin kevättä on ollut ties mitä juhlaa. Tulin piipahtamaan tänne ennen kun vieraat saapuu.

ON: Hiiva kai pukkaa päälle.. : / Join eilen puoli lasia punaviiniä ja sen jälkeen kutitti. No, ei kai se siitä voi olla. Mulla helposti tulee hiiva jos vähänkin jotain makeaa syö tai limua juo.

Turvottaa paljon alavatsaa. Väsyttää... Vähän alavtsaa jomottelee välillä, mutta johtuu varmaan hiivasta? Viime yönä oli menkkamaisesti alavatsaa. Tuli uneenkin. En siis nähnyt unta. :) Ei kai voinut olla kiinnittymiatä kun ovis oli vaswta kp 16... ÄÄh, alkaa taas hermostuttamaan tämä odottelu. :-/

Mies kertoi vauvasuunnitelmista eilen illalla tytölleen (ollaan uusperhe) ja ei ollut mitenkään iloinen, että tulisi uusi vauva (tyttö 12v.). Sanoi ettei jaksa lisää pieniä enää... Kiva, kiva. : X-( No, kaipa jonkinlaista pesipuberteettia pukkaa ja käyttäytyy sen mukaisesti.

Nyt täytyy mennä. Palataan! =)

Kp 20/26-30

P.s. Itkuherkkä olen myös ollut. Tänään itkin ihan mitättömästä asiasta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat