Ystävästäni tuli kauhea ihminen kun hän löysi rikkaan

Vierailija

miehen. Oltiin hyvät ystävät ja nähtiin usein ja meillä oli paljon juteltavaa vaikka itse en ole yh. Nyt kun hän sitten löysi ukon jolla peritty talo alla ja muutenkin rahaa niin hän on muuttunut ihan kauheeksi. Nälvii ihmisiä ja vähättelee entisiä yhteisiäkin ystäviämme. Itse hän eli niukkaa elämää vuosikaudet mutta sydän oli silloin kultaa, nyt on asiat toisin ja toivon että ois vain väliaikaista. Miehensä on sellainen retee retostelija joka ei paljon muita kuuntele eikä huomio mutta ystävyytemme oisin halunnut säilyttää, ikävää.

Kommentit (6)

Vierailija

Laitoin valit poikki ystavaani. Menin itse naimisiin (ihan sattumoisin) varakkaan miehen kanssa ja olen pitanyt huolen, etten ikina kayttaytyisi noi typerasti...

Vierailija

että kateus on sokaissut silmäsi ja näet vain sen mitä haluat nähdä.Voihan olla että ystäväsi ei ole muuttunut, ehkä vain sun suhtautumises on muuttunut..

Vierailija

Ehkä mies on niin kamala? Rakastuneet kun tulevat samanlaisiksi. Ystäväsi haluaa olla niiiiin kamalasti samanlainen kuin miehensä, siksi hän uskoo tätä ja on alkanut ajattelemaan samalla lailla.

Tiedän tämän, koska minulla on hyvin voimakastahtoinen ja vahvat mielipiteet omaava mies. Aloin toistamaan hänen lauseitaan - hänhän oli niiiiiin täydellinen. Nyt kymmenen vuoden jälkeen (tai jotain) vasta näen, että ei hänkään aina ole oikeassa.

Toiseksi nousukkaat ovat monesti ärsyttäviä. Mutta jos " sydän on ennen ollut kultaa" , niin en usko, että hän muuttuu niin täysin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat